Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Ønskes: Advarsel mod Internet Danmark

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Mundtlige aftaler er lige så juridisk bindende som skriftlige. Forskellen ligger kun i udfordringerne med at bevise aftalernes eksistens og indholdet af dem. Det kan fx. løses ved at optage aftalerne på bånd.

Lige på annoncemarkedet er det ikke helt  korrekt. Forbrugerombudsmanden har lavet en vejledning som fastslår, at en mundtlig aftale om markedsføring skal følges op af en skriftlig for at være gyldig. Denne vejledning er lavet på baggrund af de mange sager om annoncehajer.

Jeg er en af initiativtagerne til den tidligere omtalt hjemmeside www.viermange.dk  og har kørt nogle hundrede sager mod annoncehajer. Indtil videre har vi vundet samtlige, også selv om der er skrevet under på en såkaldt kontrakt. Mit bedste råd er derfor at undlade at betale alle annoncehajer, indtil det er undersøgt om kravet er berettiget.

Som nævnt af andre er det vigtigt at sende en skriftlig indsigelse. Brug mail eller fax, så I kan dokumentere indsigelsen.

Med venlig hilsen

Tom Bramminge Christensen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:18

Hej Tom

Jeg vil bare lige sige - jeg synes www.viermange.dk er et fantastisk initiativ - og skal jeg blive helt nørdet - så synes jeg at den landing page / kampagneside er imponerende stykket sammen :)

-Karsten Lund

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom Bramminge Christensen

er det et gruppes'gsmål mod Internet Danmark der er startet. VI har ligget i forhandlinger om fakturaer fra 2008 som vi ikke vil betale. 2 inkassofirmaer opsagde samarbejdet med Internet danmark men et 3, bed på så nu skal vi retten sagsøgt af Internet Danmark for manglende betaling. vi har som modkrav krævet det beløb tilbage som vi betalte 8500,00kr +moms i 2007.

vi skal i københavns byret i morgen 2. november i denne sag 

med venlig hilsen

inge marie christensen

Fra Odense
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 16:30

Hej Inge Marie

Vi samler nu sammen til et gruppesøgsmål, da der er meget stor utilfredshed med Internet Danmark. Det kan du ikke deltage i, da sagen er for fremskreden.

Det andet gruppesøgsmål var mod "almindelige" annoncehajer. (Lasse Schou)

Du er velkommen til at sende mig sagens akter på mail tbc@ret-raad.dk, så skal jeg gerne give mit besyv med. Jeg kan kun udtale mig, hvis du ikke har advokat på sagen. 

Mvh Tom  

Fra Odense
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 16:35

Karsten Lund:

Hej Tom

Jeg vil bare lige sige - jeg synes www.viermange.dk er et fantastisk initiativ - og skal jeg blive helt nørdet - så synes jeg at den landing page / kampagneside er imponerende stykket sammen :)

-Karsten Lund

Hej Karsten

Tak for de pæne ord. Jeg vil bringe dem videre til vores edb-folk. De får vist ikke altid den ros de fortjener ;)

God dag.

Mvh Tom

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)