Hej Peter Yes, ved godt der er gået lidt tid!! Kan man sælge call center løsningen, således at det ikke er hos mig at telefonen går til, men derimod en som har hele sæt oppet eks. s-k service. og så få betaling pr.klad eller pr. ny kunde hvad går man der? og hvad kan man forlange? Med venlig hilsen Allan |
Hej Allan.
Typisk at de interessante tråde kommer når man ikke liiige er omkring Amino i lidt tid.
For at besvare dit første spørgsmål (og Peters gæt); så ja - det var dyrt for os at starte op. Vi havde udgifter for omkring 1,5 million det første år - og havde kun en indtjening der var halvt så stor. Og det var efter at jeg bl.a. gik uden løn i 7 mdr. Av av...
Mht. hardware er det ikke svært; i teorien kan teknologien i dag klare det med en server og lidt ekstra - vil tro at det kan gøres for 50-100.000,- kr. uden at jeg har undersøgt det nøje. Det er derimod softwaren der er en hård nød at knække. Afhængig af dine krav (køstruktur, voicemuligheder, routning af opkald mv.) kan det købes - men det er DYRT!
Vi kunne ikke finde et færdigt produkt der kunne de ting vi krævede, hverken i DK, Europa eller i USA (de såkaldte "eksperter" havde simpelthen aldrig hørt om det!), så vi endte med at måtte udvikle vores eget software. Det koster, skal jeg hilse at sige. :-)
Mht. provisionsordning for henvisning af kunder, kan vi da tage en dialog om det. Men jeg ved ikke hvor attraktivt det vil være, da avancen er forholdsvis lille for hver kunde. Vores mest solgte løsning koster under 800,- kr. pr. måned...
Men du er da velkommen til at kontakte mig omkring det, så kan vi se om vi kan finde win-win løsning.
Hep hep!
Pouline