Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Call Center

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Yes, ved godt der er gået lidt tid!!

Kan man sælge call center løsningen, således at det ikke er hos mig at telefonen går til, men derimod en som har hele sæt oppet eks. s-k service. og så få betaling pr.klad eller pr. ny kunde hvad går man der? og hvad kan man forlange?

Med venlig hilsen

Allan

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:52

Hej Allan.

Typisk at de interessante tråde kommer når man ikke liiige er omkring Amino i lidt tid. Smile

For at besvare dit første spørgsmål (og Peters gæt); så ja - det var dyrt for os at starte op. Vi havde udgifter for omkring 1,5 million det første år - og havde kun en indtjening der var halvt så stor. Og det var efter at jeg bl.a. gik uden løn i 7 mdr. Av av...

Mht. hardware er det ikke svært; i teorien kan teknologien i dag klare det med en server og lidt ekstra - vil tro at det kan gøres for 50-100.000,- kr. uden at jeg har undersøgt det nøje. Det er derimod softwaren der er en hård nød at knække. Afhængig af dine krav (køstruktur, voicemuligheder, routning af opkald mv.) kan det købes - men det er DYRT!
Vi kunne ikke finde et færdigt produkt der kunne de ting vi krævede, hverken i DK, Europa eller i USA (de såkaldte "eksperter" havde simpelthen aldrig hørt om det!), så vi endte med at måtte udvikle vores eget software. Det koster, skal jeg hilse at sige. :-)

Mht. provisionsordning for henvisning af kunder, kan vi da tage en dialog om det. Men jeg ved ikke hvor attraktivt det vil være, da avancen er forholdsvis lille for hver kunde. Vores mest solgte løsning koster under 800,- kr. pr. måned...
Men du er da velkommen til at kontakte mig omkring det, så kan vi se om vi kan finde win-win løsning.

Hep hep! Smile
Pouline

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:13

Hvad det koster, har meget at gøre med hvor meget man kan selv.

Men når det drejer sig om software så findes der et system der hedder vicidial,  www.vicidial.org der kan bruges som dialersoftware,

det kan så integreres med noget CRM system   vtiger.org

Og da disse software er opensource så er de gratis

Og dette kan køres på en normalserver 

4gb quadcore 2*100 gb harddisk.

Linuxoperativsystem

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:57

vi er 3 personer som sidder og overvejer om vi skal opstarte et lille call center eller bare køre freelance vi har alle 3 over 10 års affaring med salg og kan praktisk talt sælge alt  penge mæssigt skal vi have en provision af hvert salg men giv mig et kald på 31-35-19-81 så finder vi en løsning hvis dette skulle have din interesse

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:22

Hej alle,

jeg har udviklet et online telemarketing system som bruges af en af de allerstørste i branchen, samt flere mellemstore og små firmaer. Det hedder Phonepilot og jeg kan sælge det til meget fordelagtige priser netop nu. Der kræves ingen hardware, det kan køre på et ganske almindeligt webhotel som f.eks. Wannafind til 100 kr pr md. Dertil kommer så udgifterne til selve systemet, men vi kan med garanti lave en løsning som passer enhver også hvis man sidder som enkeltperson og vil igang med det samme.

mvh

Martin Kjær 

Phonepilot.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:46

Hvor finder man et Call center der kan sælge alt .. gerne et stort centre, da vi gerne skulle havde solgt en del

Vores produkt er godt og ved det kan sælges over call

vi mangler bare et godt firma der kan sælge

nogle der kan hjælpe ..

På forhånd takBig Smile

Hej Don Elvis.

En ven og jeg har netop valgt at starte et call center, vi har masser af salgserfaring. Vi kunne måske finde ud af noget, en prøveperiode måske ? 

Giv et kald på nummeret: 52306424 , så kan vi snakke detaljer :)

Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Fra  LO Marketing Skrevet kl. 10:33

Hej

Kan se du søger et call center til at sælge dine produkter.

Jeg er med indehaver af et call center i sydspanien, der arbejder med alt lige fra telesalg til mødebooking.

Fordelen ved at vi arbejder fra Spanien, er slevfølgelig at vores kunder har en besparelse på 20 - 25% i forhold til Danmark.

Du er meget velkommen til at læse mere infor på www.lomarketing.dk og evt. kontakte os til en uforpligtende samtale.

Med venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:22

Hey..

Så lige din gamle tråd på amino, hvad er det som skal sælges??? 

Mvh Ole Ringgaard RF Marketing ApS

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:38

Tråden er fra 2008, come on!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

Hej

Jeg arbejder som advisor for swpl.pl www.swpl.pl, her kan du finde meget information netop omkring dette.

Ønsker du det uddybet er du velkommen til at skype mig.

mvh

Thomas

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)