Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Call Center

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Prisen afhænger jo meget af jeres ambitionsniveau. Principielt kunne i starte med 2 mobiltelefoner. Jeg har da hørt om flere callcentre der er startet på denne måde og så vokset derfra.

Men hvis I skal have en rimelig inbound-løsning, som I kan bruge nu og som kan vokse med firmaet, så tror jeg I skal investere omkring en kvart million. Uden at kende de helt præcise tal, så tror jeg at et callcenter som CityCallCenter selv investerede omkring en halv million i hardware & software da de startede op.

Men både hardware og specielt nogle af software-løsningerne er blevet billigere siden CityCallCenter startede.

Mht outbound, så skal du ikke regne med at der er nogle kunder til dig - de er nemlig hos migWink

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Hvad har du fundet af inbound opgaver, hvis man må spørge? 

Det må du godt Smile

Jeg har ikke nogen kunder i nu, da jeg jo ikke helt har styr på hvad sådan noget løber op i.

Men så snart jeg er lidt mere med, er det naturligvis 100% frem efter kunder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:

Prisen afhænger jo meget af jeres ambitionsniveau. Principielt kunne i starte med 2 mobiltelefoner. Jeg har da hørt om flere callcentre der er startet på denne måde og så vokset derfra.

Men hvis I skal have en rimelig inbound-løsning, som I kan bruge nu og som kan vokse med firmaet, så tror jeg I skal investere omkring en kvart million. Uden at kende de helt præcise tal, så tror jeg at et callcenter som CityCallCenter selv investerede omkring en halv million i hardware & software da de startede op.

Men både hardware og specielt nogle af software-løsningerne er blevet billigere siden CityCallCenter startede.

Mht outbound, så skal du ikke regne med at der er nogle kunder til dig - de er nemlig hos migWink

 

 

Pas godt på dine kunder (gas)

Jeg skal ikke være ligeså store som CCC, lige nu.Zip it!

hvad er prisen ca. for det jeg skal købe for at komme igang, og hvor er det bedst og billigst?

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at undersøge dette firma http://www.ccfactory.dk/ ellers må du google lidt. Jeg kender ikke noget til ccfactory som sådan, så kan ikke anbefale dem som sådan - ved bare at de sælger løsninger til inbound call centre

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:

Mht outbound, så skal du ikke regne med at der er nogle kunder til dig - de er nemlig hos migWink

Aaaahh, ikke helt.. Jeg har nemlig også 1 kunde, og den får du ikke... Big Smile

/Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg afgjort undersøge markedet for hostede callcenterløsninger.

Når dit nye callcenter ikke har 100 arbejdspladser fra dag et, vil jeg gætte på at det er alt for dyr6t selv at skulle ud at købe telefoncentral, IVR, dialer, fax og brev scanning, chatsupport, emailsystem, databaser, rapporter, telefoner, headsets osv osv.

Hvis du i stedet kan nøjes med en internetforbindelse, en computer og et headset til hver arbejdsplads plus et abonnement hos et stort callcenter eller en decidere callcenter hosting udbyder, så bliver det noget nemmere at spare op til.

Problemet er også, at du simpelthen kommer til at bande dagligt over de manglende muligheder som et meget lille anlæg har. Når du så vokser, så skal du hele tiden ud i store investeringer. Med et abonnement på hosting er der ingen ko på isen. Du ringer bare og siger at de skal tænde for en arbejdsplads mere og så er du kørende, og du er selvfølgelig altid helt i front teknologisk.

Når alt dette er sagt, så vil jeg faktisk råde dig til at holde hesten. Det er et svært marked at gå ind i, og når du intet kender til det på forhånd, så vil jeg tillade mig at sige at det meget let kan gå galt. Typisk vil firmaet dø enten på grund af manglende kundeindtag eller på grund af de alt for lave priser, som du må tilbyde for at kunne få kontrakter i hus.

Hvis du vil starte med to mand skal du i hvert fald være opmærksom på at de fleste automatisk vil vælge jer fra fordi der er gigantisk chance for at en eller to af jer er på ferie eller syge samtidig = kaos.

Hvis du gerne vil starte et callcenter med to mand, så kast dig hellere over outbound. Hvis I er dygtige og ihærdige telefonsælgere, kan I sagtens lave en forretning dér. Der er helt andre lempelige krav til teknologi og bemandings-konsistens. I behøver endda sikkert ikke at finde kunder som det første. I stedet kan I blive underleverandører til en større TM/Mødebooking virksomhed til at starte med.

Beklager den negative tone, men man skal høre sandheden fra børn, fuldefolk og erfarne branchefolk! :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersSaugstrup:

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg afgjort undersøge markedet for hostede callcenterløsninger.

Når dit nye callcenter ikke har 100 arbejdspladser fra dag et, vil jeg gætte på at det er alt for dyr6t selv at skulle ud at købe telefoncentral, IVR, dialer, fax og brev scanning, chatsupport, emailsystem, databaser, rapporter, telefoner, headsets osv osv.

Hvis du i stedet kan nøjes med en internetforbindelse, en computer og et headset til hver arbejdsplads plus et abonnement hos et stort callcenter eller en decidere callcenter hosting udbyder, så bliver det noget nemmere at spare op til.

Problemet er også, at du simpelthen kommer til at bande dagligt over de manglende muligheder som et meget lille anlæg har. Når du så vokser, så skal du hele tiden ud i store investeringer. Med et abonnement på hosting er der ingen ko på isen. Du ringer bare og siger at de skal tænde for en arbejdsplads mere og så er du kørende, og du er selvfølgelig altid helt i front teknologisk.

Når alt dette er sagt, så vil jeg faktisk råde dig til at holde hesten. Det er et svært marked at gå ind i, og når du intet kender til det på forhånd, så vil jeg tillade mig at sige at det meget let kan gå galt. Typisk vil firmaet dø enten på grund af manglende kundeindtag eller på grund af de alt for lave priser, som du må tilbyde for at kunne få kontrakter i hus.

Hvis du vil starte med to mand skal du i hvert fald være opmærksom på at de fleste automatisk vil vælge jer fra fordi der er gigantisk chance for at en eller to af jer er på ferie eller syge samtidig = kaos.

Hvis du gerne vil starte et callcenter med to mand, så kast dig hellere over outbound. Hvis I er dygtige og ihærdige telefonsælgere, kan I sagtens lave en forretning dér. Der er helt andre lempelige krav til teknologi og bemandings-konsistens. I behøver endda sikkert ikke at finde kunder som det første. I stedet kan I blive underleverandører til en større TM/Mødebooking virksomhed til at starte med.

Beklager den negative tone, men man skal høre sandheden fra børn, fuldefolk og erfarne branchefolk! :-)

Hilsen Anders

Tak til dig Anders

 Jeg syntes ikke du lyder negativ, det er rart med lidt erfarne branchefolk. (og gode råd, tak for det)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian og Peter

 Har i et godt tip til software til telefonsalg, analyse og mødebooking.

 Hvor henter i jeres oplysninger? Er det krak/cvr eller noget andet.  

 

Med venlig hilsen

 Allan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

http://nnmarkedsdata.dk/ kan anbefales. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Såervipå:

Hej Christian og Peter

 Har i et godt tip til software til telefonsalg, analyse og mødebooking.

 Hvor henter i jeres oplysninger? Er det krak/cvr eller noget andet.  

 

Med venlig hilsen

 Allan

Vi bruger et system der hedder Phonepilot - jeg er ikke sikker, men mener at deres website hedder www.phonepilot.dk

 

 

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)