Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online job ide' med månedlig indkomst på 3-5000 kr ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften antyder søger jeg en måde jeg kan tjene 3-5000 kr månedligt online ?

Er klar til at lægger 1-2 timers arbejde i det om dagen. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg tror, desværre, at det bliver utrolig svært at hjælpe dig, når ikke mere information slipper ud. Hvad vil du gerne arbejde med? Grafisk design? Søgemaskineoptimering? Programmering? Juridisk arbejde til iværksættere? Mulighederne er mange - men det kommer an på, hvor dine kompetencer er placeret og har fordelt sig, naturligvis. 

Hvis der skulle være en "nem" måde at tjene penge på, som jeg fornemmer er det, du leder efter, så kender jeg en, der har haft god succes med nogle affiliate aftaler på diverse hjemmesider, hvor han opkøbte facebookside. Om det er 100% lovligt samt hvordan man gør, er jeg ikke manden, der kan svare på. Løftede blot sløret for muligheden. 

Men altså, hvis du er parat til at komme med 1 times arbejde dagligt, så er der vel også mange andre muligheder? I Netto er timelønnen 112, og 112*30(1 time om dagen) = 3.360,-. Blot til inspiration, hehe.

Held og lykke med søgningen efter en ekstra indtægtskilde. Jeg tror, vi er mange, der godt kunne tænkte so 3-5000,- ekstra månedligt. :-) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få en side, der tjener dig 3-5000 kr pr måned med blot 1-2 timers arbejde om dagen

... når du har lagt et par hundrede timer eller flere.

Affiliate er blevet nævnt, og det er også det, jeg vil pege dig hen imod, men du får ikke meget succes med kun 1-2 timer om dagen. Ikke i nær fremtid, ihvertfald.

Lav en eller flere affiliatesider

Jo flere sider du har, jo mere arbejde er der, så start med én, og arbejd dedikeret på den. Find et emne, du har interesse i, undersøg markedet for affiliate programmer. Partner-Ads.com har rigtig mange forskellige, og bruges af rigtig mange, jeg selv inklusiv.

Køb et domæne og noget hosting, knald en wordpress side op. Designet er i starten ligegyldigt, indholdet er det vigtige. Skriv så ellers op og ned med artikler indenfor dit valgte emne. Hvis det er fordbold kan du skrive om fodboldstøvler, boldstørrelser, hvordan det ene og hvordan det andet. Nogle ting med salg for øje, fx 5 bedste støvler designet til spark. (Hvad ved jeg? Jeg har ingen interesse i fodbold :D). Andre artikler, som guides uden produkter i højsædet skrives så for at fange besøgende, og linke til andre artikler skrevet med salg for øje.

Det kræver noget forarbejde, da du skal lære om søgeordanalyser, basal SEO (søgemaskine optimering) og lidt andre ting for at komme i gang. Når du så har siden oppe, den har en god portion indhold osv, så kan du begynde at kigge på flere tilgange til at få siden op på Google. Fx korrekt opsætning af "brødkrummer", korrekt brug af tags osv, skrive gæsteartikler o.lign.

Det kræver meget arbejde, men når en side først kører, så skal du bare opdatere lidt på den en gang eller to i ugen i form af et nyt indlæg. Jo mere jo bedre, men de kan godt tåle at passe sig selv løbende.

Skriv artikler for andre

Det her er nok ikke super relevant for 5000 i måneden med kun 1-2 timers arbejde, men det er stadig en mulighed for lidt penge. De fleste herinde, typisk studerende, tilbyder artikler ned til 10 øre pr ord. Det er ikke meget, men hvis du kan spytte rigtig mange rod ud i minuttet, så er det stadig penge.

Medmindre min udregning er forkert, så skal du skrive 27 ord i minuttet en time hver dag i 30 dage for at tjene 5.000

(50000 / 0,10 ) = 50.000 | (50.000 / 60 ) = 833 ord i minuttet. | (833 / 30(dage)) = 27,333 ord i minuttet. 

Det kan godt blive kedeligt, men det er garanterede penge. Affiliatesider kræver også rigtig meget tekstarbejde, og der er det ikke engang sikkert, at du får noget ud af det.

Bliv e-pimp

Okay, det her er mere et joke svar til en joke indsats. Beklager, men 1-2 timers arbejde giver stort set intet udbytte. Skru lidt ned for dine online spil, det betaler sig i sidste ende. :)

Jeg har en kammerat, der driver nogle cam girls. Han står for håndtering af alt det økonomiske, papirarbejdet etc, og tager 10% cut af pigernes indtjening. Det giver ham et sted mellem 10-20.000 pr måned med et par timers arbejde hver måned. Det vanskelige bliver nok at finde villige piger..

Han driver det fra østasien med østasiatiske piger, så han har lidt lettere ved at finde piger, da de ikke har samme økonomiske hjælpemidler som vi har - SU, kontakthjælp, dagpenge osv.

Uanset hvad du vælger, så held og lykke med det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel tit løber man jo en form for risiko, enten ved at købe et site, eller købe seo artikler, købe hits på adwords osv.

Men som jeg tidligere har nævnt herinde så er det muligt man egner sig til investering. Jeg kender et forex firma med meget lave omkostninger hvor man kan geare sine penge gange 100. Dvs. hvis du sætter 20000kr. ind så når du lave et uptick på 0.0001 så svarer det reelt til at du ganger din kapital med 1%. Gør du det 2 gange på en time så har du ca. 200kr. efter omkostninger eller 4000 kr. per måned. Tit bevæger markedet sig med 10-20 pips på en time så det er slet ikke umuligt men stadig nemmere sagt end gjort.

Ellers gør folk det jo tit (tjener penge online) fordi de allerede har nogle skills de kan få andre til at bruge tid på, f.eks. ved at se videoer på youtube.

Af og til kan man købe ret attraktive IT projekter på Flippa.com både apps og web.

Men igen så er det svært at lave penge hvis ikke man har de skills man skal bruge.

Jeg tror man ret hurtigt kan lære at lave animerede vidoer på nettet, men så skal man jo også kunne sælge dem når man har lært det.

Ellers kan lave lave kursskæring på sportsbetting børserne. F.eks. på fodbold kampe hvor et favorithold kommer foran og de måske stadig giver odds 1,20, så køber man for 5000kr. til odds 1,20 og sælger når kursen falder til 1,18 og tjener 100 skattefrit. Men man kan jo være uheldig og tabe. Ellers kan jeg godt lide at spille på tennis men det kræver special ladder software, se evt film om det på youtube.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)