Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører af accessories søges

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Du er altid velkommen til at kontakte mig - jeg bor i Kina og har opbygget min forretning herovre.

Om jeg kan hjælpe dig ved jeg ikke - men som sagt du er velkommen til at kontakte mig - min alternative mail er starringdk@yahoo.dk  -  du kan få min business mail senere.

Godt nytår.

Tilmeldt 5. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne bestemt godt have interesse - har du armbånd, punge, ure, strømper (Søger kun ting til mænd)???

Taaak, og godt nytår til dig også :) 

Mvh Frederik 

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I gennem 18 år har jeg solgt diverse produkter, fra undertøj,lingeri,kosmetik og utroligt meget andet.

Jeg vil tillade at giver et råd, om du ser nogen værdi heri er op til dig.

1. aldrig handel med Kina (ikke endnu). Kina`s varer i den Billige pris kategori, er bare dårlige. Skab ikke et dårligt ry omkring dig selv.

2. Find ukendt produkter er ok, men det er mere værdifuldt, at finde din handels værdi grundlag. Ofte kan det meget bedre betale sig, at handle med færre varer og deri gennem optimerer kendskabet hertil,

3. da du ønsker at have webshop er det ligeledes en rigtig god ide , at ikke starte med alt for mange varenumre, da du skal indarbejde en diciplin med SEO. SEO er at opfatte som teknik. dvs , at der skal øves,trænes og læses på SEOÉN. SEO er nok det umiddelbar vigtigste i salgs øjemed, når det gælder nettet.

Rigtig SEO gør, at din butik oftes kan registreres samme dag eller dagen efter og den vokser organisk, med det samme.

Færdige seo på din webside er ikke godt nok-da det er her de tager ekstra penge, men det er noget der kan læres.

Start altid dagen med tilmeldinger af sider i kataloger hold dig til en af gangen og vælg krittisk katalogerne de tilmeldes til og aldrig kopier teksten.

HUSK se-nummer samt registrre med import.

Overvejr om et IVS skulle være det rette selskabsform for dig indskud 1 kr. (reelt 1000 kr da det koster i virk 675kr )

Håber du kan bruge noget eller godt nytår med stor salg til alle

Hans

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillade at indskyde følgende.

Importmoms og udligner ikke hinanden.

Inden for EU skal der ikke betales import moms, men der skal momses helt alm. når varen er i hus.

du skal ligeledes registreres med eu import og oplyses hvor meget der er indkøbt henholdvis i Danmark og derefter andre EU lande.

godt råd: gå til skat (telefon) og de forklarer dig mere end gerne prosedyren. Læs på VIRK.DK, hvor du ligeledes registrerer dig.

Ligeledes skal mange lande inden for EU stadigvæk have bekræftigelse på deres export. spørg skat.

Det bedste råd du kan få er, at spørge kilden selv-i dette tilfælde SKAT og jo de er meget flinke.

Hans

Tilmeldt 5. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for et rigtig godt og brugbart indlæg Hans. 

Jeg kunne evt. godt tænke mig, og se om du har nogle varer, som jeg kunne bruge i min kommende webshop. :-)

Mvh
Frederik 



Taakk og godt nytår til dig også :)

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at der som du kalder det skal momses alm ved køb af varer i EU men du får fradrag for det på købsmomsen så der skal ikke betales noget moms. Men registreres skal det

Tilmeldt 5. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Jeg har sendt en mail

Mvh
Frederik 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)