Ang. startgebyr til at få
webshoppen op at køre, så har jeg ikke sat et minimumsbeløb/maksimumsbeløb. Men jeg er villig til at ofre en del penge på en
webshop, hvis den kan blive "professionel" og fungere.
Hvad vil det koste at få en velfungerende webshop oprettet hos jer med jeres hjælp?
Hej Frederik
Du kan faktisk komme i gang ret billigt. Du vælger selv om du betaler månedligt abonnement, men de fleste vælger kvartalsafregning for webshoppen.
Priser, Danhost Webshop (ekskl. moms):
Forventet månedlig udgift = 311 kr.
Engangsudgift = 600 kr.
- Webshop pr. måned, inkl. hosting og support
= 299 kr (500 kr i oprettelse)
- Betalingsgateway hos Danhost
= 0 kr./md + transaktionsudgifter (du har kun udgifter når du har et salg)
- Indløsningsaftale hos Clearhaus (Visa, Visa/Dankort, MasterCard, MasterCard Debit og Maestro)
= 0 kr/md + transaktionsudgifter på 1,45 % af salget (du har kun udgifter når du har et salg)
- Mail på 5 GB webhotel: Ubegrænset mailadresser + kan opsættes på telefonen.
= 144 kr årligt (100 kr. i oprettelse)
I kan selv designe webshoppen via indbygget designmodul. Jeg vil dog anbefale at i køber vores designpakke, hvor vi laver et lækkert og eksklusivt design til jer.
Uanset hvilken webshop løsning du vælger, er det en god ide at kontrollere, hvilke funktioner og tilkøbsmoduler (eller apps) din udbyder tilbyder - Både for at sikre at du ikke drukner i uforudsete udgifter fordi alt er tilkøb, men også for at undersøge om din webshop kan integreres med dit nyhedsbrev og har integration til fragt, f.eks. så du kan tilbyde pakkeshop, samt om den kan integreres med dit regnskabsprogram - Jeg kan klart anbefale Dinero Regnskabsprogram, som jeg kun har hørt godt om + Du kan komme gratis i gang.
Har du tænkt på et domænenavn?
De bedste hilsner
Kathrine K. Svendsen
Danhost ApS