Jeg har fundet en prudukcent og leverandør i Hong Kong som umiddelbart er den eneste der kan levere den vare jeg søger.
Hvad kan jeg gøre for at sikre mig jeg får min vare, jeg skal betale ved bestilling 5300$ er der nogle steder man kan søge information om denne prudukcents historik a la trust pilot.
Eller er det bare at tage chancen ?
Mvh Bo
Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk
det ville ikke være noget jeg tog chancen med. Enten ville jeg bruge en escrow som mange i Kina har tilknyttet - eller paypal - eller kræve at kunne lave normal kreditkort betaling via indløser. En remburs er sidste mulighed som også koster nogen, men det er nu nok værd at bruge ved det beløb. Din bank kan hjælpe dig
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
En dejlig lavpraktisk måde du kan undersøge din leverandør på er at bede om tidligere referencer. Spørg hvem de ellers har solgt til i EU. Ring til et par af disse referencer og præsenter dig selv og spørg ind til om leverandøren er troværdig.
Du skal selvfølgelig sørge for at det ikke er konkurrenter, for konkurrenter vil nok aldrig dele information med dig :)
Herudover så er der jo firmaer der lever af at validere virksomheder. Dvs. lokale firmaer der på dine vegne kan besøge producenten, tjekke baggrundshistorie etc.
Alternativt så viser en hurtig søgning på travellink.dk at du kan komme tur-retur til HongKong for under 4600,- så det er ikke så omfattende at tage ned og besøge dem :o)