Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julepostkort og porto

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender ikke tit breve kan jeg mærke. Sidste gang jeg sendte noget kostede det 10 kr for et brev.

Men nu vil jeg sende nogle jule-postkort - umiddelbart ser prisen ud til at være 8 kr på postnords håbløse hjemmeside. Er det sandt - 8 kr ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Almindelige breve er 8kr og er op til 5 dage undervejS. Skal det gå hurtigere, skal du købe et quickbrevsmærke til 27 kr og aflevere forsendelsen i den særlige postkasse til quickbreve på posthuset.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

5 dage... Så er man heldig :-).
Vi oplever tit at tryksags-prøver, som vi sender som brev (tidl. B-brev), først kommer frem til modtageren 1½-2 uger efter vi har sendt dem.
Så den løsning er efterhånden ret ubrugelig... 

Men ja, 8 kr. som Brev og 27 kr. som Quickbrev.

/Jesper

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker - det er godt nok elendigt, det bliver spændende at se hvor længe postnord overlever.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er en politisk beslutning, som er taget. Folketinget vedtager årligt et postforlig, som danner rammerne for postudbringningen. Så ønsker man en stærk postservice, bør man sætte dit kryds hos nogen der har dette som politisk mål. Jeg kan pt ikke anbefale nogen i den nuværende regering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
som vi sender som brev (tidl. B-brev), først kommer frem til modtageren 1½-2 uger efter vi har sendt dem.
Så den løsning er efterhånden ret ubrugelig... 

Oplever vi også hele tiden - hvis de da ikke helt forsvinder! Og det har været længe. Der må bestemt være nogle, der sveder lidt inde hos PostNord, for der kan vist ikke være nogle, der synes det kan være optimalt og ikke mindst brugeligt i fremtiden.

Suk...!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)