Vi er nu i fuld gang med at flytte min virksomhed MediaMouse.
Tilbage i september måned oprettede jeg en Vlog, bl.a. for at dække dette nye kapitel i virksomhedens historie. Men også for at vise både noget omkring personlighederne bag virksomheden, men navnlig også for at dele ud af de mange års erfaring inden for iværksætteri. Indtil videre er Vlog'en oppe på 14 afsnit (jeg har lige lagt det nyeste op i dag midt i flytningen).
Vlog'en ligger på YouTube og jeg deler så videoerne via Google+ og Twitter automatisk, men lægger dem også ud på henholdsvis LinkedIn og i de forskellige iværksætter-grupper på Facebook - når der vel og mærke er noget i den pågældende video som jeg mener kunne være interessant og have værdi for andre iværksættere. Så jeg spammer ikke grupperne med videoer som er urelevante.
Lige pt. er mine videoer oppe på gennemsnitligt 200 views pr. video (nogen betydeligt flere - andre færre) og jeg har 68 abonnementer.
Men har I nogen tips til hvordan jeg får spredt budskabet endnu mere ud om at min Vlog eksisterer og handler om iværksætteri? Navnlig lige nu er den nok især interessant at følge, da vi som sagt er igang med at flytte og derfor er der en masse guldkorn omkring lejekontrakt-forhandling m.m. i videoerne.
Du havde på et tidspunkt en video hvor du tog røven på en ansat. Send den til eb.dk og giv den en sjov vinkel ala "iværksætter bruger skræmmeteknik til at motivere ansatte "