Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi igang - med jeg har brug for nogle tips og ideér

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu i fuld gang med at flytte min virksomhed MediaMouse.

Tilbage i september måned oprettede jeg en Vlog, bl.a. for at dække dette nye kapitel i virksomhedens historie.
Men også for at vise både noget omkring personlighederne bag virksomheden, men navnlig også for at dele ud af de mange års erfaring inden for iværksætteri.
Indtil videre er Vlog'en oppe på 14 afsnit (jeg har lige lagt det nyeste op i dag midt i flytningen).

Vlog'en ligger på YouTube og jeg deler så videoerne via Google+ og Twitter automatisk, men lægger dem også ud på henholdsvis LinkedIn og i de forskellige iværksætter-grupper på Facebook - når der vel og mærke er noget i den pågældende video som jeg mener kunne være interessant og have værdi for andre iværksættere. Så jeg spammer ikke grupperne med videoer som er urelevante.

Lige pt. er mine videoer oppe på gennemsnitligt 200 views pr. video (nogen betydeligt flere - andre færre) og jeg har 68 abonnementer.

Men har I nogen tips til hvordan jeg får spredt budskabet endnu mere ud om at min Vlog eksisterer og handler om iværksætteri?
Navnlig lige nu er den nok især interessant at følge, da vi som sagt er igang med at flytte og derfor er der en masse guldkorn omkring lejekontrakt-forhandling m.m. i videoerne.

Min Vlog ligger her: https://www.youtube.com/user/JesperNorboell

Og de nyeste afsnit er dette:

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:56

Du havde på et tidspunkt en video hvor du tog røven på en ansat. Send den til eb.dk og giv den en sjov vinkel ala "iværksætter bruger skræmmeteknik til at motivere ansatte "

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:19

Det er nok denne video du tænker på. Den er dog fra MediaMouses kanal og ikke min Vlog - men det gør den ikke dårligere :-)

/Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)