Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Miniinthebox.com/dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke benytte sig af Miniinthebox.com/dk, når man som virksomhed ønsker at importere vare?
Årsagen til jeg spørger, skyldes at der under bestillingen ingen steder står noget om CVR nr. eller virksomheds navn.

Er siden udelukkende for personligt køb? og i så fald, er det muligt for mig at købe der fra, som virksomhed? eller er jeg tvunget til at benytte mig af Aliexpress.com?

Mvh. Sebastian

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener heller ikke at aliexpress giver mulighed for at skrive CVR nummer ind.
Som udgangspunkt er Aliexpress og Miniinthebox beregnet til private. Alibaba er beregnet til B2B
Jeg har dog selv brugt aliexpress, da man på Alibaba alt andet lige, skal bestille store mængder.

Men jeg vil mene at du i modtagerfeltet godt kan skrive "A A/S CVR: 88888888" det burde kunne lade sig gøre.

Men hvorfor vil du handle på Miniinthebox? 

Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bare hørt dårligt om aliexpress

Men ikke noget negativt om Miniinthebox

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Aliexpress er ligesom Ebay. Der er mange forskellige små shops inde. Du kan kigge efter, hvor mange der har afgivet ordre og om de har fået gode anmeldelser. 
Det plejer jeg i hvert fald at kigge efter.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare skrive dit cvr nummer i adressefeltet. Det har jeg gjort, de gange jeg har handlet på aliexpress.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare til info, så var miniinthebox.dk/com og deres søsterside lighthinthebox.dk/com den virksomhed, som var skyld i at Nets måtte udstede 20.000 nye kort her i efteråret. Det ved jeg, fordi jeg selv var en af dem. 

Måske værd at inddrage i sine overvejelser :) Med mindre man er forsikret imod korttyveri, så er der ingen der dækker hvis nogen tager jeres kortoplysninger. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)