Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brainstorm. Hvordan sælger jeg verdens grimmeste kontorstol?

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:
Har du overvejet de kommunale hjælpemiddelcentraler?

Jeg har undersøgt det en smule, men det virker mest til at være til hjælp til borgere i private hjem. Jeg ved ikke om en kontorstol bliver betragtet som et nødvendigt hjælpemiddel i hjemmet. Vi har bedre erfaring med at de bliver bevilliget som hjælpemiddel på arbejdspladsen til fastholdelse af arbejde....

Men det er da værd at give et forsøg alligevel :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Tusind tak for din feedback :)

Ja direkte henvendelse er jo altid en mulighed og der er heldigvis kun et begrænset antal kommuner - 98 i skrivende stund. Så skal jeg bare lige overvinde min indre modstand mod opsøgende salg :)

Jonas:
Du kunne også prøve at tage en stol med ud til diverse call centr

Jeg kender ikke så meget til call centre, men mit indtryk er at de holder godt på pengene?

Hilsen Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det tydeligt fremgår af alle svar, har stolen et så usædvanligt udseende, at du muligvis kan få nogle af dagbladene til, på deres erhvervsside, at vise et billede af nok verdens grimmeste kontorstol, som  samtidig nok er en af verdens bedste og sundeste stole at sidde i.

Du kunne jo prøve i Roskilde først.

Hilsen

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Ja den ligner heldigvis ikke noget der er set før - og det er klart en fordel :)

Jeg har godt overvejet pr og medierne, men har haft svært ved at finde en vinkel, for hvor meget kød og interesse er der for noget så trivielt som en kontorstol?? 

Men du har måske ret - det er da en ide der i hvert fald skal arbejdes videre med.

Tak for dit indput :)

Hilsen Morten

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis stolen er så god og ergonomisk som det lyder, så er det noget med at få sendt prøver til virale fisioterapeuter, ostiopater, kiropraktorer, trænere og lign.

Som eksempel tænker jeg på Anna Bogdanova og Jacob Søndergaard.

Selv har jeg scheuermann.dk, som pt er under genopbygning. Men her laver jeg videoer og blogger om træning og kropsholding fokuseret omkring ryggen.
Siden har desværre været nede i nogle år, men facebook gruppen lever med et par hundrede brugere som alle døjer med smerter eller ubehag i ryggen.

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:
Som eksempel tænker jeg på Anna Bogdanova og Jacob Søndergaard.

Tak! sådanne råd kan jeg bruge :o))

Jeg kender ikke rigtigt til branchen så at få sat navne på er rigtigt hjælpsomt.

Jeg ville selvfølgelig helst have fat i ergoterapeuter der arbejder med arbejdsmiljø, men det er mægtig overskueligt at få et samlet overblik over hvem der findes. Har du nogen ideer til hvordan jeg helt konkret finder frem til disse fagfolk?

Hilsen Morten

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ingen kendskab til de brancher ud over de før nævnte. Som jeg kun kender fra min interesse i rygtræning.

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastiske svar allerede på side 1 :-D

Ecco sko startede også med at være symbolet på at være usexede *host* - udelukkende komfortable i starten :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Stensved
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med eventuelt at få dem ud i diverse supermarkeder til kassepersonalet. Der vil de blive set af rigtig mange mennesker.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Arno Frisch:

Hvad med eventuelt at få dem ud i diverse supermarkeder til kassepersonalet. Der vil de blive set af rigtig mange mennesker.

Du har helt ret - det er også en tanke jeg selv har haft. At kassemedarbejdere er en oplagt målgruppe, men i så fald kræver det lidt produktudvikling da de skal være højere og smallere - men ideen er rigtig god. Tror dog mest på ideen hvor virksomheder som Coop osv. er målgruppen - fremfor at bruge kassemedarbejderne til at sprede budskabet.

En helt anden ting er.... Hvordan dælen får man lige foden indenfor hos fx Dansk Supermarked?? Confused

Hilsen Morten  

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)