Hej herinde Nogen der har lyst til at hjælpe??? Jeg er den "heldige" ejer af agenturet på Verdens Grimmeste Kontorstol. Se selv her: - Tandlægestol - Noget fra det ydre rum - Spacey - Science Fiction - Grim Det er nogle af de ord jeg tit hører når folk kommenterer stolen. Men der er selvfølgelig en grund til at den ser sådan ud Se evt. mere om den på www.haratech.dk Kort fortalt, så forebygger stolen de problemer folk tit har ved sidestillende arbejde, da den reducerer trykket på underdel af ryggen. MEN... hvordan sælger man sådan en bandit? BRAINSTORM søges. - Skal den foræres væk? - Skal den sælges i specielle foreninger - Er det opsøgende salg? - Er det igennem partnere? .... jeg leder med lys og lygte efter gode og dårlige ideer til hvordan man får sådan en kontorstol ud over rampen :O) Jeg har selvfølgelig selv nogle ideer men søger bred inspiration fra alle jer. Sjove ideer, seriøse ideer, kiksede ideer - alt modtages :o) Hilsen Morten |
Min skøre idé:
Se om du kan få kendte mennesker (alternativt bare almindelige mennesker), til at sidde i den og optage dem sige et par ord, forhåbentligt siger de noget i stil med: "Den er faktisk meget rar at sidde i.", "Det er lidt smart at krummerne bare kan falde på gulvet i stedet for at blive gnubbet ind i sædet når man taber noget." og "Min kat ville hade den her stol - den er perfekt!"
Nu siger du Spacey, det fik mig til at tænke på de her gutter, som har en rumskibssimulator hvor de kører teambuilding-øvelser for virksomheder, det kunne jo være de skulle have din grimme stol installeret i deres rumskib: http://beyond-entertainment.dk/da/rumskibssimulator/
Men den ser ud som om den støtter alle de rigtige steder, så hvis du har for mange må du gerne sende en til Manchester :)