Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Fra  JCTech Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino, overvejer og starte mit firma op igen efter jeg er blevet fast ansat og derfor igen har kapital til det. Men jeg mangler et nemt og solidt system til min hjemmeside, brugte opencart sidst, men synes ikke det var godt nok. Har luret lidt på thansen.dk grund system, har nemlig også set det system andre steder, er der nogen der ved hvad de bruger, eller bare kan anbefale et andet godt system
På forhånd Tak :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad skal det bruges til? Når du nævner Opencarts så regner jeg med webshop?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale en WordPress løsning - Her kan du både få etableret en traditionel hjemmeside, eller udvide den med webshop (WooCommerce). Du er velkommen til at snuse lidt rundt på vores referenceliste. Alle løsninger her er lavet i netop WordPress CMS. www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej JCTech,

Det lyder rigtig godt - hvor er det bare fedt, at du har muligheden for at komme igang igen. Desværre er jeg selv booket op fra top til tå (www.sedia.dk). Men det betyder slet ikke, at jeg ikke kan hjælpe dig - for det kan jeg godt!

Hvad det angår system, som jeg vil anbefale dig, så vil jeg uden tvivl sige, at du skal tage et kig på Shopify. Det er et genialt, gennemtænkt og utrolig stærkt system - dog koster det en lille smule, men det er bestemt det værd!

Hvis du har lyst til det, så vil jeg utrolig gerne give dig en masse råd, tips og vejledning til hvordan du kommer bedst mulig igang - og det skal ingenting koste dig. Det vil jeg gerne bruge min fritid på!

Du kan fange mig på telefon (31 36 07 37) eller e-mail (Kasper@sedia.dk). Om ikke andet kan du booke et opkald på min hjemmeside, så ringer jeg allerede efter mine møder i dag. Omtrent 16-18.

Vh.

Kasper // SEDIA

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JC,
Skriv til mig på mat@verker.net så skal jeg nok hjælpe dig igennem!
Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. J....Smile

Jeg må som de andre gå ud fra du taler om en webshop og ikke blot en hjemmeside.

Jeg arbejder selv med weebio.dk -  det er en dansk webshop løsning hvor fokus er på du selv skal kunne få ting til fungere.

Det er et brugervenligt system, hvor det er let at opdatere farver, tekster og skabe liv i din webshop.

Her er en introduktionsvideo til Weebio webshop løsning.

">https://www.youtube.com/watch?v=sxnBbviqabg

Det koster ikke penge, at afprøve Weebios webshop løsning,

Gratis oprettelse af testhsop - ingen kreditkort eller bindingstid - Frihed til at afprøve så længe du vil!!!

Du kan se alle vores flotte templates her og vælge et template der passer til din ide??

http://www.weebio.dk/themes/all

Du kan oprette en gratis test-shop her:

http://www.weebio.dk/start-din-egen-webshop

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Fra  JCTech Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene, ja måske forkert formuleret, skal starte en webshop ;) jeg snuser lidt rundt på jeres forslag

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at kigge på Prestashop - snakker vi webshop, så står det altså benene væk under OpenCart. 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JCTECH,
Nu nævner du thansen.dk. Du kunne også overveje et enterprise-system som uCommerce, bygget på .NET Umbraco.
Der er flere stærke cases som bog&ide, Rosendahl og mange andre.

http://www.ucommerce.net/en/customers/bog-og-ide/

http://www.ucommerce.net/en/customers/

systemet er gratis i sin basisudgave, men kan håndtere flere tusinder produkter. I enterpriseudgaven starter det på små 2500 eur om året. Der får man virkelig noget får pengene. Systemet er bygget til opstart men kan skaleres til enterprise.

held og lykke :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at sende en mail til Mat@verker.net 
Har et tilbud til dig du helt sikkert vil kune lide (Det er en kampagne vi kører, på udvikling af webshops/hjemmesider)

Mvh Matias

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)