Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp til ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også masser af gratis viden og SEO i guiden her: http://www.connect-media.dk/seo-guide/

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy!

Jeg ved ikke om du allerede har fået den SEO hjælp du ønsker, men ellers vil jeg gerne bruge lidt tid på at hjælpe dig med at finde den rigtige måde at angribe søgemaskineoptimeringen på.

På nye hjemmesider, handler det meget om at få sat det hele on-page rigtigt op, og sørge for at få struktureret de forskellige undersider mod forskellige søgeord. Når du har styr på on-page delen, begynder det at være aktuelt med linkbuilding - men ikke får. On-page delen er på flere måder en engangs opsætningen, mens linkbuilding er løbende.

Hvis du vil læse mere om SEO / søgemaskineoptimering, kan du læse en masse mere om det her: https://www.riismedia.dk/seo/

Sig til hvis du stadig har brug for SEO rådgivning / hjælp til din nye hjemmeside.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Fra  Magger IT Solutions Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er generelt rigtig svært at starte op med SEO på en helt ny side, specielt hvis den er opsat i en simpel skabelon.

Hvis du alligevel vil komme godt igang med SEO vil jeg anbefale dig at købe og læse bogen seolex, som klart er den bedste på markedet.

Det skal nok kunne hjælpe dig godt igang ihvertfald.

Hvis du vil være helt seriøs om din hjemmeside bør du måske overveje om det rigtige for dig er at få hjælp fra en seo ekspert.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Fra  Magger IT Solutions Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan anbefale dig at læse denne simple guide til on-page seo.

Det er rigtig nemt at gå til og giver dig et godt overblik hvad du selv kan gøre for at din side er SEO klar.

Jeg håber du kan bruge det til noget.

De bedst hilsener :-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Håber du har fået den hjælp du kunne bruge.

Hvis ikke, så send mig en mail på info@seosem.services. Jeg har stor erfaring i bl.a. one.com skabeloner, og hvilke koder, der skal indsættes i webeditoren og uploades til filemanager, samt selvfølgelig generel SEO for at din side står optimalt on-page. Når din on-page SEO herefter er færdig, da skal du have gode kvalitets indgående links til din side (kaldet linkbuilding).

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)