Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedicated server til lave priser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har endelig fået sat et nyt site op på www.Wellebob.dk - hvor jeg så skiftede webhotel til Gigahost.dk, for at have den på et helt frisk webhotel, men den går utroligt langsomt?

Vil det hjælpe med en dedikeret server?

Kender i et godt sted jeg kan få en som ville være god nok til min side? ikke mange penge jeg har at gøre godt med.

Er også interesseret i noget sponsorat for noget reklame eller hvad vi kan finde på.

Skriv endelig eller ring til mig på: 22977387

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:12

Hej Simon,

Dit site loadede her på 1 sekund ca. så jeg synes nu ikke det går så langsomt :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:15

Forsiden fylder 1,16 mb, så du kunne starte med at optimere dine billeder så de måske ikke fylder så meget. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:22

Jeg tvivler også på at du ville vinde særlig meget på en dedikeret server der, det som tager tid at loade er billederne. Evt. en dedikeret server kombineret med on-the-fly komprimering af billederne på siden kunne hjælpe på det?

Jeg vil med glæde sælge dig en dedikeret server, men det skal nok kombineres med lidt optimering af siden. For du kan købe dig til nok så mange gigabit båndbrede du vil, det hjælper bare ikke når brugeren stadig kun har i gennemsnit en 2mbit forbindelse. 

Men så vidt jeg husker fra tidligere så har du ikke den vildt store indtjening på siden vel? Jeg vil helt klart mene at det bedste du kan gøre er at få gennemgået siden og få lavet noget optimering på den, det vil du få meget mere ud af end du vil få ud af en hurtigere server :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:25

Tak for svarene allesammen. Jeg vil se om jeg kan finde en der kan hjælpe mig med det så :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:25

Hej Simon,

Det er naturligvis en kanon idé at optimere siden, en del - men vil da meget gerne sponsere lidt server krafter mod lidt diskret reklame.
Jeg har kraftige servere, i både Danmark og Tyskland.

Du kan evt. kontakte mig, på jh@webname.dk eller på 42 80 80 60.
Fra din besvarelse er webhotellet i luften indenfor 24 timer. Wink

Se evt. mere på www.webname.dk

Hvis du vil se en mindre hastighedstest kan du se mit mirror for php.net på http://dk2.php.net
Håber du frisk på at finde dig en god løsning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)