Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er dette system godt nok??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen. Jeg er ved at købe en webshop, og det er lidt et projekt for mig, da min webshop erfaring er lille. 

Shoppen jeg overvejer at køber er sat op i  Woocommerce/Wordpress  er det fornuftigt nok for en nybegynder på området.? 

Er det system godt nok til SEO og er vil det være muligt at lave det på hver produkt, og produkt kategorier alene? 

Håber at få nogle gode input fra  Jer 

Tak herfra 

Jesper

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Er det en eksisterende shop du er ved at køberen?

Anyway så er Wordpress + woocommerce et glimrende valg. Det er rimeligt brugervenligt også hvis du ikke har erfaring med at drive webshop i forvejen.

Der er rig mulighed for at SEO optimere siderne med f.eks. plugIn'et Yoast.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak, for dit svar. 

Ja, det er en shop i drift, dog ikke vildt stor omsætning i dag, men den er der. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville heller ikke være bange for at kaste mig ud i Wordpress + woocommerce, så det skal ikke stoppe dig.

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. Jeg er selv forholdsvis en nybegynder til iværksætteri, og for mig ser Wordpress fornuftigt nok ud - da der også er mange guides at finde. Held og lykke :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Umiddelbart er Wordpress et godt system som du kan bygge en fornuftig forretning op omkring. Men det betyder ikke at den Woocommerce webshop du er ved at købe bare er tip top!!!  

Er det er fungerende webshop eller køber du noget helt nyt??!!

I forhold til SEO er der ingen problemer med Woocommerce eller mange af de andre webshop systemer der ude..

Woocommerce systemet kræve mere teknisk viden af dig. Der er ting du ikke bare selv kan ændre og hvis du skal lære de mange muligheder der er. Vil det tage tid, du skal lære at kode på bruger niveau og du kommer ikke udenom at skulle få hjælp af en webshop ekspert.

Men det kommer an på hvor du forventer at selv gøre!!

Mange bruger masser af tid på at bygge deres webshop op, men tid er også penge og nogle gange er eksperten den bedste til at få din webshop unik.

Det vil du nok opleve med Woocommerce.

Selv arbejder jeg med Weebio, det er en dansk webshop løsning.

Du kan starte en webshop på prøve, uden binding og komme online uden at have kendskab til kodning...

Du kan se en introduktionsvideo her:

Dui kan se alle vores flotte templates her:

http://www.weebio.dk/themes/all

Opret en webshop på prøve her:

http://www.weebio.dk/themes/all

God arbejdslyst!!

René

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

JVL-Sales:

Shoppen jeg overvejer at køber er sat op i  Woocommerce/Wordpress  er det fornuftigt nok for en nybegynder på området.? 

Ja, det kan du helt sikkert. WordPress er godt til SEO, så det burde ikke være et problem. SEO handler i stor grad også om, at du får nogle gode links til din webshop, og det kan du gøre på mange forskellige måder.

Du skal ikke være bange for at kaste dig ud i det. Hvis det er, har jeg skrevet en masse guides til, hvordan du kommer i gang med WooCommerce, som du kan læse her. Du kan evt. gå dem igennem, da de giver dig en fornemmelse for, hvad der skal til. 

Når du køber din webshop i WooCommerce, skal du starte med at gennemgå, om alle WooCommerce indstillingerne er korrekt opsat. Jeg har oplevet flere gange, at folk ikke har opsat moms og fragt korrekt. Hvis det allerede er en webshop, som findes, så burde det virke. :)

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)