Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting?

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er beskrevet i "min egen" tråd under jeg ønsker et godt tilbud. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:01

Nu kaster jeg et nok ret så sindsygt forslag ud i blå luft:
Hvorfor griber en af jer ikke telefonen og giver den anden et kald? Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:17

Det ville da være alt for nemt Wink 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:37

Jeg har talt med flere "IT nørder" i forbindelse med den tråd jeg oprettede under tilbud og taler da også gerne med MC, hvis hjemmeside jeg også har været inde og kigge på men min "behovsbeskrivelse" ligger allerede på Amino, blot i en anden tråd.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:48

Nu fandt jeg dit indlæg, 300GB er lige i overkanten af hvad jeg ville lægge på en VServer, systemet begynder at halte hvis man lave enkelte partitioner over 80GB.

Men jeg kan da tilbyde dig en dedikeret server, vi har nogle på lager med 2x250GB Harddisk (dvs godt 230gb til lager) til 1499/mdr excl trafik. Men du skriver andetsteds at du måske kan klare dig med 50gb kan vi lave en Vserver til 799kr til dig med 100gb på (20gb til system og 80gb til data).

Hvis noget af det lyder intresant må du lige give lyd fra dig :) 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:38
Skattekonsulenterne:

Ronnik C's konklusion med hensyn til Scannet contra server er iøvrigt også hvad jeg selv er nået frem til. Mine overvejelser går nu i retning af at købe min egen server men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad I (MC Solutions og Active Web) kunne tilbyde mig indenfor virtuelle server-løsninger.  

Beklager, jeg havde vist også lige overset det.
Som nævnt tilbyder vi desværre ikke virtuelle servere, vi har dog dedikerede servere der er billigere end virtuelle servere er mange andre steder.
Hvis din svoger, som du nævner i din ene tråd, kan stå for opsætning og vedligehold så kan du leje en server med 2x300GB diske til 499 kr. pr. måned + trafik (og formodentlig en Windows licens, så vidt jeg kan forstå ud fra behovet).

Debatten hører vist ikke hjemme i denne her tråd, så du eller din svoger er velkommen til at skrive mig en mail (sune at activewebs.dk) eller slå på tråden.
Side 7 ud af 7 (66 indlæg)