Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejser til Spanien. Formentlig Barcelona. Kom med - eller bring mig noget god info tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg står og er lidt træt af Danmark. Vejret, priserne, omgivelserne. Det hele.
Jeg har altid drømt om at ramme Spanien en skønne dag og min situation tillader det. Jeg er web developer, så jeg kan både arbejde hjemmefra, på cafeer. Sky is the limit, så længe der bliver leveret.

Jeg er i øjeblikket igang med at søge bolig etc. Jeg ser nogle meget fine mindre værelser til alt fra 5000 opefter. Det er dog mindre værelser på 25-40 kvm ren luxus. Barcelona.

Jeg som sagt programmør. 26 år og jeg springer ud i det. Formentlig d.1 januar afsted.

Hvis der findes nogen fra Spanien her som kan bringe mig nogle værdifulde informationer modtages de med kyshånd!

Hvis der findes nogle iværksættere, designere, programmører, sælgere - anything som selv ønsker at der skal ske noget nyt og spændende! Så send mig en pm eller smid en besked i tråden, det kunne være super cool med noget dansk selskab på rejsen. Det er ret billigt at bo i Spanien, dog er Barcelona en lidt dyre placering men så smuk en by med liv i.
Jeg tænker at være bosat alt imellem 3mdr+ afhængig af omstændigheder.

Giv den gas

Vh,
Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, Go for it. Der er masser af personer som dig derude. Prøv at google Digital Nomads, er også adskillige grupper på Facebook, hvor du kan få input etc.

Har selv overvejet Portugal for en periode.

Vh. Niels

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Tilmeldt 24. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian, du vælger det dyreste området i Spanien, men Barcalona er selvfg. spændende.

Du kan dele en bolig på billiger måde gennem Sublet, der er mange der lejer ud et rum i en lejlighed til 2-3000k, nogen gange mindre. Prøv da.

 

vh

Richard

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor Barcelona? Hvorfor ikke den skønne Costa tropisk kyst med kort til malaga Granada og andre gode besøgmål.
Derudover har kysten som den eneste på det europæiske fastland subtropisk klima

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Det lyder fedt :-). Kom du af sted?

Jeg bor selv i Spanien - har gjort det i 2½ år - og er faktisk projektleder i et webbureau. Så jeg arbejder også hjemmefra, med mine danske kunder.

Du kan finde praktisk info på min blog, www.blog-uno.dk, og du er da også velkommen til at hive fat i mig omkring et evt. arbejdssamarbejde.

Mvh. Sarah Jacobsen - projektleder i www.togidata.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)