Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer om butik i Holbæk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svebølle
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino iværksættere 

Vi er et lille forholdsvis nystartet APS firma (vi åbnede i maj i år) . vi har dog fået en flyvende start på vores iværksætterdrømme, og har fået langt større omsætning allerede nu end vi havde turde drømme om. Vi har webshop og en lille butik i Vemmelev, som har åbent onsdag og lørdag, da vi stadig passer vores civile job ved siden af - alle vores tjente midler er gået til at fylde vores butik op med fantastiske kjoler. 

Nu går vi og drømmer om at udvide vores forretning med en butik i Holbæk - men det er så svært at finde et rigtig godt lokale. 

Nå, men mit spørgsmål er, må man godt have butik og cafe i samme lokale? - vores vision er, at man kan komme hos os, drikke kaffe - spise kage (som vi får udefra) og nyde stemningen og måske købe en kjole eller helst to med hjem. Må man godt det? - skal man ansøge om særlig tilladelse til det? - Som jeg skriver planlægger vi ikke med at skulle lave mad i første omgang. Men kaffe skal vi selvfølgelig lave. Vi regner med at få en aftale med en konditor om levering af cupkager og andet til cafeen. 

Vi håber, nogle af jer har erfaring med den slags. 

Mange drømmende hilsner 

Christina

www.lili-marleen.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info - jeg bor i Holbæk

https://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Privat-madlavning-og-fødevarevirksomhed-under-bagatelgrænsen.aspx
Jeg tænker, at der ikke er behov for tilladelse, når det er kage/kaffe. Om ikke andet må den være nem at få.

Der er ikke rigtig nogle gode ledige lokaler på gågaden pt. Mig bekendt. Samt de er dyre i husleje.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en ledig forretning på Nygade og som lejes ud.

Har sendt dig en PM, kontakt mig for interesse.

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)