Det er først nu, hvor jeg skal overføre fra banken at det går op for mig, at jeg ikke kan importere uden af have Pro i ALLE regnskaber. Det er helt nyt for mig. Når man kan have så mange regnskaber, som man har lyst til, skulle man da mene, at man så havde Pro på alle, når man købte PRO. Well - jeg må stoppe med at ty til gratis ting, fremover vil jeg nu også springe smagsprøver i Bilka over. Var det ynk? Nej, det var en utilfredshed over, at når man køber Dinero Pro, så han man ikke det Dinero Pro, man kan forvente. |
Hej Jørgen,
Det er nu ikke noget nyt, at du skal købe Pro til alle firmaer for at have Pro på dem. Det er blot en ekstra service, at man kan samle alle firmaer "under et tag", og om man ønsker Pro på dem eller ej, er helt op til én selv.
Nu er jeg også ansat ved Dinero, så jeg synes ikke der er noget forkert i ovenstående. Tænk sig hvor meget det kunne blive udnyttet, hvis man var fræk nok til at sige til alle sine selvstændige venner, at man havde en Pro-licens, og om I alle ikke bare skulle dele den? Så er det ikke sikkert, der var noget der hed Dinero :-)
Lad os huske på, at den gratis version stadig er fuldt funktionsdygtig til at lave regnskab i.
God weekend :-)
De bedste hilsner
Theis