Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start som i værksætter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i mange år gået med en iværksætter i maven og vil virkelig gerne igang. 

Jeg har lysten, tid og ikke mindst modet til at starte. 

Jeg magler bare iden/projektet til at komme igang. 

Jeg er ikke den store tekniker men har dog sat mig ind i det med at lave en webside.

Har i nogen råd eller anden måde at hjælpe mig på. 

Hvordan fandt i jeres projekt

Håber du har tid og lyst til at svare på mig Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Cool indstilling.

Min ide kom fra et problem, jeg oplevede - sådan tror jeg, mange kommer på en ide. 

Har du ikke selv noget, du tænker, der kunne laves smartere/bedre/billigere/hurtigere? Så kast dig over det og test dig frem. 

Hvis du vil kigge lidt i en bog, så er varmeste anbefalinger til http://detlilleskridt.dk eksisterende fra min side. Den kan virkelig tage din fra lvl. 1 til lvl. 100 på 227 sider. 

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bliver nødt til at tage udgangspunkt i et problem, som du vil løse for folk. Det er et udgangspunkt, som gør, at du kommer ind i en tankegang som handler om, at du skal hjælpe folk med at løse det problem. Det er meget nærliggende at se på et problem, som du selv har / har haft - så kan du gå ind i det med egne erfaringer.
Når du har fundet et problem, som du vil løse for folk, kan du begynde at brainstorme over mulighederne, finde ud af om der er et marked for din løsning, finde eventuelle konkurrenter og komme i gang med en prototype af din løsning.

Så første step er at fundere over, hvordan du vil hjælpe andre med et problem, som du er sikker på, at de også har :-)
Håber det gav lidt.
Hilsen