Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hemmelig kan man være?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan lave mange krumspring for at prøve at gemme sig. Men det er ikke nemt i Danmark. Jeg læste en gang nogle tutorials om hacking og som de startede med at skrive i en af dem. "Uanset hvad du gør for at gemme dig så kan du være sikker på at hvis du laver noget der er slemt nok så skal de nok finde dig..."

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:49

henrikkrebs:
Hidtil eneste bud er Nicolai Lønne der anviser ulovlige metoder

Hov hov, der er intet ulovlig i det jeg kommer med.
Det er fuldt ud lovligt som EU borger at oprette virksomheder i andre lande, og selv indenfor EU er der steder hvor kravet til registrering af personer er meget lavt.
Dertil er det muligt som selskab i et andet EU land, at oprette en filial i DK, hvormed ens navn ikke vil fremgå.

Det er dog også korrekt, at denne selskabsform bliver brugt til skatteunddragelse, men det er velkendt så det er bedstemt ikke et hemmeligt skattefif jeg kommer med, og giver det heller ikke i en kontekst hvor det fremgår at det skal bruges til skatteunddragelse (i givet fald havde jeg nemlig frarådet det).
Som jeg gør opmærksom på, at dette bestemt ikke uden risiko og gener at benytte tricket med udenlanske selskaber, men i en situation hvor man mener ens hemmeligholdelse er vigtig kan det bruges.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 02:39

Nicolai Lønne:
Hov hov, der er intet ulovlig i det jeg kommer med.

Jeg tænkte kun på dit indlæg 15-01-2008 19:03  - det med at gå 'bagom' de officielle kanaler for at finde mit personnavn/privatadresse (hvis jeg altså havde gjort noget for at skjule det).

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)