Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hemmelig kan man være?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder besværligt!

Men hvis i ikke kender til andre metoder, er det vel det - så den besked giver jeg videre :-)

Mange tak for hjælpen!

Mette

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:05

MetteSkagen:
Det lyder besværligt!

Hvad havde du regnet med?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:11

At der var undtagelser. Men jeg har lige ringet til SKAT og de siger at det er der ikke. Man kan ikke undgå at være på cvr.dk

Og løsningen med at have et firma i udlandet er meget god, men der skal være aktivitet i det også siger de. Så det gør det jo endnu mere besværligt!

Godt det ikke er min hovedpine, jeg ville have givet op.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:23

MetteSkagen:
men der skal være aktivitet i det også siger de. Så det gør det jo endnu mere besværligt!

SKAT er nok ikke de rigtige at snakke med i den henseende, det gør jo unægteligt deres arbejde meget vanskeligere at folk har ltd. og lignende ikke danske selskaber med mere eller mindre skjult ejerskabsstruktur og hemmelige bankkonti verden over.

Nu lyder det ikke som om det er skatteunddragelse der er dit mål med spørgsmålet, men du kan være sikker på at det er sådan det vil blive opfattet.
Hvis din ven vil undgå alt for mange faldhuller i dette spil, så bør han tage en revisor og advokat med på råd. Undgå dem som sælger udenlanske selskaber, det er farvet af deres salgsvirksomhed og yder ikke objektiv rådgivning. Han bør betale sig til noget ordentlig rådgivning, for det er en gråzone felt han er på vej ind i...

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 17:05
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:40

Det tog mig ikke 30 sekunder at slå adressen op på dgs.dk og finde ud af at du er Henrik Krebs og at din kone hedder Bente - og jeg vil mene at de fleste dødelige kan foretage den simple manøvre :-)

Mette

Tilmeldt 30. Sep 07
Skrevet kl. 18:48

Ja, jeg gør ingen hemmelighed ud af det. Min søster Bente heller ikke (just joking - på hkrebs.dk står der faktisk at vi er gift og ikke søskende).

Men hvad nu hvis jeg som jeg skrev havde hemmeligt nummer, postboks-adresse på firmaet og webstedet var registreret og administreret af en anden (det ses tit).

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:59

Mette hold dig for øjnene så er alt hemmeligt!!! Big Smile

Og ellers skal du vist have fat i lotte med navlen - hulubulu!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:03

Selv en middelmådig detektiv ville kunne spore dig på en halv dag. Der er jo stadig mange bindeled. Som nævnt tidligere, lidt penge til en i telefonselskabet eller på posthuset og telefonnummer eller postboks er sporet tilbaget til dig.
Selvfølgelig er man langt, hvis man bare vil holde sig hemmelig fra kunder der ringer eller dropper forbi en internet-hobbyforretning, men hvis man skal drive noget erhverv hvor hemmelighed virkelig skal være hemmelig, så holder det ikke.

Tilmeldt 30. Sep 07
Skrevet kl. 22:53

Ja det var lidt af en provokation. Hidtil eneste bud er Nicolai Lønne der anviser ulovlige metoder. Måske ikke vanskelige ulovligheder - det ved jeg ikke - heldigvis. Andre bud? Når jeg var fristet til denne øvelse hænger det også sammen med at jeg fik et brev fra den fælleskommunale virksomhed Fasan I/S adresseret til "H Krebs v/Henrik Krebs". Fasan siger at adresseringsnavnet ikke er deres ansvar men Selskabsstyrelsens og de kan iøvrigt ikke selv styre hvem de sender breve til. CVR siger at de aldrig har opgivet min virksomheds navn som "H Krebs v/Henrik Krebs".

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)