Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kontrakt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har svært ved at vurdere hvad, jeg kan sælge den for. 

Jeg har 1 kontrakt, der bliver gjort rent 4 gange om ugen (4 timer om dagen ca) ved en børnehave, som de betaler 22.500 kr for om måneden, hvad er sådan en kontrakt værd?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 15:08

Melemen:

Hej Amino.

Jeg har svært ved at vurdere hvad, jeg kan sælge den for. 

Jeg har 1 kontrakt, der bliver gjort rent 4 gange om ugen (4 timer om dagen ca) ved en børnehave, som de betaler 22.500 kr for om måneden, hvad er sådan en kontrakt værd?

Det er måske en idé at starte med du tjener på kontrakten.

Du kender indtægten ;) Udgiften er lidt svære at beregne, men; ca. 70 timer/md. til 230 kr/t. = 16.100 kr.

Månedtlig overskud 6.400 kr.

Nu kender jeg ikke betingelser for opsigelse i kontrakten, da det self kan ændre voldsomt på prisen. Prisen vil alt andet lige være lavere hvis kunden kan opsige kontrakten dagen efter du har solgt den.

Men tænker at kontrakten kan sælges for 6-12 mdr. indtjening, +/- i forhold til specifikke betingelser.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:56

Ja, du må tage udgangspunkt i den "sikre" indtjening, altså antal måneders opsigelse x månedens netto indtægt. Det er som Jesper siger selvfølgelig nødvendigt også at tage hensyn til andre specifikke betingelser. Du skal f.eks sikre dig, at du overhovedet kan overlade kontrakten til en anden. Jeg vil dog mene, at 6-12 mdr. indtjening er lidt i overkanten. Køber skal jo så arbejde uden overskud i disse 6-12 måneder, før der er indtjening. 4-5 måneder, højst. Hvis køber har lønnede medarbejdere, er der jo også deres "rettigheder" og feriepenge at kalkulere med. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)