Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af boliginteriør i træ

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter hjælp til produktion af boliginteriør i træ, indledningsvis en mindre serie opbevaringskasser med låg i forskellige mål. Jeg har en første prototype klar og søger nu efter produktionsmuligheder samt sparring i forhold til konstruktion og udseende af det endelige produkt. Kasserne skal lakeres i forskellige farver og med logo. Det er vigtigt at alle materialer, brugt til produktionen, er miljøvenlige og overholder gældende standarder i EU og Danmark. Af prismæssige hensyn forestiller jeg mig produktion i Østeuropa eller evt. Asien.

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig videre.

Mvh. Lotte

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Vi levere fra Polen til Danmark forskellige dele og møbler lakeret eller i ægte træ, så hvis du er interesseret i et tilbud, så kan du kontakte mig på :

CW@NORDMET.PL

Telf.: 0048 663063457

Mange Hilsener Christian Westergaard

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Mange tak for dit svar.

Jeg sender dig en mail snarest.

Mvh. Lotte

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lige nogle gode råd.

Når der er tale om små serier vil det formodentlig ikke kunne betale sig at flytte produktionen lagt væk fra Danmark, da omkostninger til fragt vil blive alt for høje ved små godsmængder. Generelt bør du være opmærksom på at begreber som kvalitet og finish lagt fra opfattes ens rundt om i verden. Generelt vil jeg ikke anbefale Asien, da der er alt for mange faldgruber.

Hvorfor får du ikke produceret i Danmark? 

lakring kan du få lavet her: www.gjcoating.dk

 

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input og link

Har selv overvejet produktion i DK, men har talt med en dansk møbelsnedker og blev anbefalet at søge i udlandet i stedet, da produktionsomkostningerne desværre ville blive for høje i forhold til den salgspris, jeg påtænker.

Mvh. Lotte

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

LotteRS:
dansk møbelsnedker og blev anbefalet at søge i udlandet i stedet, da produktionsomkostningerne desværre ville blive for høje i forhold til den salgspris, jeg påtænker.

Produktionsomkostninger er en ting, men hvad hjælper det hvis den bliver ædt op af store fragtomkostninger samt evt. told?  Udover det skal du altid at risikoen er langt større når du får produceret i udlandet.

Dit endelige design vil have stor indflydelse på produktionsprisen. jeg vil anbefale at du prøver hos nogle møbelfabrikker i DK, men husk på at prisen afhænger meget af den mængde enheder du får produceret pr. gang.

Start med at regn baglæns fra salgsprisen, så vil du hurtigt vide hvad varen max må koste i samlede omkostninger.   

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte

Nu ved jeg ikke hvor mange du påtænker at få fremstillet som en start, men som Ravn siger skal der produceres en hel del før det kan svare sig at bestille i udlandet.

Du kan prøve at hive fat i Furn-living som er dem vi bruger når der skal fremstilles nye modeller eller en kunde har specielle behov. De leverer altid et super lækkert produkt, og kan lave én eller flere ad gangen. Alt hos dem bliver produceret her i Danmark, og de hjælper gerne med at udvikle produkterne, så du er sikker på at du får det som du vil have det. Så er det bare et spørgsmål om de kan ramme den rigtige pris ;)

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn og Patrick,

Normalt blander jeg mig ikke i andres forretning foer de spoerger mig til raads, men jeg synes lige i er gaaet lidt over stregen.

I ved ikke , hvordan produktet ser ud (loenomkostningen) i kender ikke antal og i kender vist heller ikke til polens moebelproduktionsniveau.

Jeg vil spare laeserne for en masse forbehold og forklaringer paa, hvorfor man ikke skal koebe i Danmark, jeg er selv dansker og kender polakker og danskere og i har en del til faelles, begge nationer tror nemlig de er de bedste:)

Polen er den stoerste eksportoer af faerdig produceret moebler i EU, Punto.

Saa kan man jo gaa og taenke paa hvordan kan det nu vaere.

Ha en god dag

Christian

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Ved ikke helt hvad du har læst i tråden, men syntes ikke jeg har nævnt Polen overhovedet? Det eneste jeg har gjort er at give tråd starter et råd der siger, at hvis du køber fra udlandet skal du regne med at bestille i større mængder, før det kan svare sig med fragt. Det har ikke noget at gøre med at andre lande laver dårligere møbler eller at man bliver taget ved næsen så snart man køber udenfor Danmark, det er blot et simpelt råd omkring fragt omkostninger som det er værd at være opmærksom på. 

NORDMET POLEN:

i kender vist heller ikke til polens moebelproduktionsniveau.

begge nationer tror nemlig de er de bedste:)

Jeg syntes ikke jeg nævner på noget tidspunkt at Danskerne laver bedre møbler end Polakkerne? Jeg ved man kan få gode møbler i Polen da jeg selv har samlet rigtig mange møbler hvor pladerne kom fra Polen, fordi det bedst kunne svare sig når man køber 500-1000 plader hjem ad gangen. Men et andet koncept vi kørte hvor der skulle laves én plade ad gangen, kunne det aldrig svare sig at købe udenfor Danmark, alene på grund af fragt, selvom det i bund og grund er den samme plade. Og når jeg som du korrekt antager, ikke ved hvor mange der skal produceres, giver jeg også blot et råd om at være opmærksom på nogle forhold.

Så jeg ved ikke helt hvad pointen var med dit indlæg, for syntes ikke hverken mig eller Ravn er "gået over stregen"? :)

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Debatten tager vel udgangspunkt i Lotte der søger underleverandører?

Lotte skriver indledningsvis, at hun overvejer Østeuropa eller Asien, derfor formoder jeg i har henholdt jeres kommentarer til disse kontinenter, deri tilhører Polen.

Mange Hilsener Christian

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)