Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kommentar har intet med din hjemmeside at gøre, men mere med dit koncept og hvordan du kan skabe mere trafik.

Det er et meget spændende emne og madlavning er noget som utrolig mange har interesse for. Derfor kan du også få en masse følgere på bl.a. Facebook, der er interesseret i dine opskrifter, hvis du laver noget godt content.

Alle dine opskrifter bør have billeder og video, der beskriver hvordan man laver det.

Prøv at se nærmere på tasty fx. https://www.facebook.com/buzzfeedtasty/ - de får sindssygt mange videovisninger på Facebook og det skyldes at deres videoer er en hurtig måde og se hvordan man laver en bestemt ret + det er nemt at lave. Og så tænker du, at det jo ikke giver mange besøgende på din hjemmeside, som er der din indtjening skal komme fra. Men det kan du også sagtens få - med det rette mix af indhold vil du kunne nå ud til rigtig mange med både videoer og når du vælger at poste et link til din hjemmeside.

Der er meget at gøre for dig, men også et rigtig spændende projekt. 

Jeg håber det giver lidt inspiration og hvis du har lyst til at snakke mere om strategi er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh Martin

martin@wearehumans.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin – Tak for din feedback på selve konceptdelen.

Selv synes jeg jo, sjovt nok, at det er en spændende vinkel. Der findes tusinder af sites der byder på opskrifter til dagligdagen. Her er det mere processen frem dertil jeg har fokus på.

Videomediet er utrolig stærkt, og jeg kender godt Tasty. Ser mange videoer derfra og de har virkelig forstået at ramme noget rigtig.

Selv har jeg ambitioner om, på et tidspunkt, at producere videomateriale som kan ledsage artiklerne. Jeg skal på jagt og pelse dyr og partere dem. På fisketur og filetere fisk ved bålet osv.

Noget videomateriale der er letfordøjeligt og som kan vække folks interesse.

Og så lige for at knytte en kommentar til det med billeder generelt. Ja, der bør være flere billeder der ledsager artiklerne og viser i detaljen hvordan tingene skal gøres.

Det skal der også arbejdes på J

Men men men, det er jo som altid, den fordømte tid der ikke er nok af.

Jeg vender lige tilbage til dig på en privatbesked mht. strategien.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)