Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor er Gestaltterapi så effektfuld!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Gestaltterapi er en psykoterapiform, der tager udgangspunkt i nuet, og hvordan du har det lige nu. Du får ingen gode råd, men opdager, hvad der sker i din krop lige her og nu. Det er NUET der tæller. Og din krop fortæller dig med alle de følelser, du mærker, hvordan du har det lige nu. Og vi taler ud fra netop det, der er i spil i dit liv lige nu. Du vil opdage, at når dine følelser får plads i dit liv og begyder at spille sammen med din fornuft, så rykker tingene rigtig hurtigt for dig. Du vil mærke en ny form for balance og forandringer i den retning, der er rigtig for dig vil ske. Du får et langtidsholdbart resultat, fordi adfæren bliver en naturlig del af dig, når du giver tid til processen. Annette Jønsson arbejder med nogle af disse elementer, som styrker dig selv, dine relationer og din kommunikation:

  • Kontakt – er du tilstede
  • Ansvar – accept 
  • Nuet - nærvær
  • Opmærksomhed – din adfærd

Du bliver støttet i at være dig selv. Når du er den du er sker forandringen. Du bliver en autentisk version af dig selv, skaber nyt fokus og får værdighed ind i livet på en ny måde. 

http://www.mandeterapeut.dk/bloggen/blog/2016/derfor-er-gestaltterapi-saa-effektfuld!/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Seriøst Annette...

Du spilder din tid herinde.
Er selv uddannet inde for psykologi og hvis jeg skulle startede blev det ikke her med depression og gud ved hvilke andre problemstillinger.

Det er selvstændige med en tro på fremtiden og ikke folk som roder i fortiden herinde.

Start noget coaching som hjælper selvstædige så gider folk nok kigge nærmere

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for din reaktion.

Hvad hedder du?

Jeg kan se, at der er interesse, så jeg er godt tilfreds.

Mine kunder i butikken er netop selvstændige, iværksættere, ledere og andet godtfolk,

der ønsker at blive klogere på sig selv og egen adfærd. Det giver bedre fokus, ro og balance

til at styrke virksomheden. Balance i det private og professionelle er jo noget vi alle kæmper med,

så derfor så vigtigt at arbejde med løbende.

Bedste hilsner

Annette Jønsson

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

ha ha kunne ikke have skrevet det bedrer.. Prøv med en kvinde protal eller lignende!

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hæ, Hæ, det er lidt sjovt, når det faktisk er mænd, jeg har flest af i min forretning.

Jeg har skrevet bogen Fra mand til menneske - Styrk dit potentiale og skab det liv, du ønsker.

Husk at det er okay at store stærke mænd, kan miste fokus og balancen i livet og beder om hjælp 

til at genoprette balancen. Hvis du vil være en autentisk leder, der er den han/hun er, kræver det

mod til at være styret af både din fornuft og af dine følelser. Ellers er der ikke balance - ingen er stærke og

fulde af power og handlekraft heletiden.

Bedste hilsner

Annette Jønsson

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

fionix:

ha ha kunne ikke have skrevet det bedrer.. Prøv med en kvinde protal eller lignende!

Respektløshed og fordomme er ikke fremmende for hverken debat eller forretning.
Forskellen på din kommentar og den første er, at den første gives af en kollega og er skrevet med respekt for trådstarters virksomhed, hvor din er skrevet i en nedladende tone og er præget af en fordom om, at kun det ene køn kan have gavn af at arbejde med sig selv mentalt.

Ofte er det sådan, at de ting, som provokerer os, faktisk er ting, som rører os mentalt. Når jeg bliver provokeret, forsøger jeg at kigge indad i mig selv, og forstå, hvad det er ved netop dette udsagn, som tricker mig. Hvad rører det i mig. På den måde kan jeg - af og til - bruge provokationen til at blive klogere på mig selv og reagere mere hensigtsmæssigt i lignende situationer senere. Men måske er jeg - til trods for mit køn - blot en tudetøs?
For mit eget vedkommende har jeg ikke frameldt mig Amino i mine mentale nedgangsperioder, så mon ikke der findes en enkelt eller to mænd herinde, som kunne bruge lidt mental støtte. Om gestaltterapi er det rigtige for den enkelte, må den enkelte jo selv afgøre.
God fred til alle.
Hans
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Oh nej igen en med højmoral og janteloven i hånden.. der er nogen der keder sig her og tager sig selv meget højtideligt.

slut herfra!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:
og janteloven i hånden..

Mener du det alvorligt?
Altså når jeg siger, at vi bør have respekt for hinanden, er det Jantelov?
Men når du indirekte siger, at kun kvinder kan have gavn af de ydelser, som trådstarter tilbyder mænd - så er det IKKE Jantelov?

Jeg tror lige, du trænger til at læse op på, hvad Janteloven går ud på:

Jantelovens 10 bud:

  1. Du skal ikke tro, du er noget.
  2. Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
  3. Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
  4. Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
  5. Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
  6. Du skal ikke tro, at du er mere end os.
  7. Du skal ikke tro, at du dur til noget.
  8. Du skal ikke le ad os.
  9. Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
  10. Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.

Jeg kan henføre dit svar til trådstarter til buddene 1, 3, 5 og 10.
Hvilke bud bruger jeg i min konstatering af, at dit indlæg er fordomsfuldt og respektløst?

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)