Jeg sidder med et lille spørgsmål omkring Wordpress.
Det er sådan at jeg har Woocommerce som plugins til wordpress, og det skal være sådan, at kunde kan vælge medlem om det skal være rød, blå, grøn eller sort. Så efter hvilke "pakke" man ligesom vælger f.eks tager han pakke A til 500 og han kan godt li "rød" så skal den f.eks hæve beløbet f.eks hver 3 mdr.
Lige nu har jeg : - WooCommerce
- Paid Memberships Pro
- Paid Memberships Pro - WooCommerce Add On
Problemet er bare lige nu, at jeg skal pakke a for sig selv med farven rød. og så skal jeg dermed også købe medlemskabet ved siden af 3 mdr.
Giver det mening?
er der muligvis et andet plugin som kan samarbejdet med WooCommerce.
Jeg er dog bekendt med det ang farver osv. men det som jeg mangler for det heller spiller er netop lige så plugin til at det køre som medlemskab og det bar køre af sig selv.
Du kan også bruger denne plugin til at opsætte table: Responsive Pricing Table i de farver, som du vil have, og så linke den til shoppen med One Click Out.
Du kan også bruger denne plugin til at opsætte table: Responsive Pricing Table i de farver, som du vil have, og så linke den til shoppen med One Click Out.
Indtil videre har jeg ikke haft problemer med at få det til at spille med WooCommerce.
Kan desværre ikke give dig et svar på hvordan du gør endnu, men jeg tror umiddelbart at de betalte medlemsskabsplugins gør det hele mere kompliceret end nødvendigt.
PS: Fordelen ved Justin Tadlocks plugin er at den blot udnytter WordPress' indbyggede muligheder - men giver et let og forståeligt interface til at undnytte det.