Jeg går og leger lidt med tanken om at udvide mit coaching koncept, med coaching via e-mail.
Jeg vil starte med at indrømme, at jeg tidligere har været skeptisk overfor denne form for coaching. men e-mail coaching vinder stadig større indpas i Amerika og det er der muligvis en grund til. - Måske fordi det kan gøres med færre omkostninger for kunden?
Anyway, jeg har besluttet mig for at teste metoden og har derfor brug for nogle forsøgskaniner.
Jeg tilbyder derfor:
3 ugers coaching via e-mail - med 2 sessioner pr. uge. Forløbet er gratis, men jeg vil meget gerne have en konstruktiv tilbagemelding efterfølgende, så jeg kan vurdere om det er noget jeg skal arbejde videremed.
Jeg skal bruge 5 forsøgskaniner, - er der nogen der har lyst?
Tjo jeg har i hvert fald en enkelt konkret problemstilling omkring planlægning/organisering jeg godt kunne bruge nogle inputs omkring. Sender kontakt info og nærmere beskrivelse i en PM
Wow - tusind tak for jeres tilbagemeldinger, både her og som pm, - jeg er overvældet
Jeg har nu forsøgskaniner nok, - tak for det.
Til Sanne, - Mon ikke snart vi skal have et kaffemøde, så vi kan ideudvikle lidt? Måske vi skulle spise frokost sammen en af dagene, - jeg så på tv, at I har en vældig fin kantine hos jer...
Hej lidt mere inspiration til jeres online coaching
Skype kan bruges til one-on-one sessions. I kombination med Unyte, vil I kunne vise visuelle illustrationer i forbindelse med jeres coaching. I kan også lave foredrag via skype for flere personer.
Derudover kan I også lave online møder/webinars, hvor der kan kommunikeres via lyd, video og skærmdeling. Her kan der være en til mange deltagere.