Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed til salg - omsat for 40.000 på 3 dage!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhed med omsætning på 40.000 kroner på 3 dage 50.000 kr.
Professionel webshop der omsatte for 40.000 på 3 dage sættes hermed til salg. Vi lukkede salget ned 3. dag på grund af min alder, og jeg kunne desværre ikke forsætte med det - da jeg kørte under min søsters CVR, og det var ikke helt nemt.
Markedsføringsplan følger med - så der kan sælges lige så meget her op til jul. Udover det er der blevet lavet et samarbejde med en kendt - som har lavet en video der kan anvendes til give a way.
Forretning har haft følgende udgifter: 
8500 produkter, 6500 markedsføring, 2500 webshop+domæne, 500 til betalingssystem.
Meget potentiale i produktet!
Leverandør følger med - indkøbspris er på 90 kroner og salgspris på 428-828 kroner.
Send en PB - og så drøfter vi det :)

SEND MAIL: INFO@VIPPEBRYN.DK

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:39
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:04

AP:
enig - og så skal der også nok nogen på som kan hjælpe med sådan et salg

1 - omsætning 40.000 kr på 3 dage skal bevises klart og let

2 - kører i PMV form = allerede nu meget alvorligt momsrisiko da de 50.000 jo er mere end åbenlyse + import fra uden for EU ulovligt

3 - man kan ikke sælge virksomheden men aktiverne osv - og dermed ikke aftaler - som dog sagtens kan aftales lagt med over

4 - bedre begrundelse, end at man ikke f.eks. stifter selskab eller andet og kører på hvis man skaber noget der omsætter 40.000 på 3 dage vil givet blive efterspurgt

find en der har solgt før eller se om virksomhedsbørsen kan føre dig på rette vej trådstarter

Held og lykke med det

vh John Hannoiver

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)