Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed til salg - omsat for 40.000 på 3 dage!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhed med omsætning på 40.000 kroner på 3 dage 50.000 kr.
Professionel webshop der omsatte for 40.000 på 3 dage sættes hermed til salg. Vi lukkede salget ned 3. dag på grund af min alder, og jeg kunne desværre ikke forsætte med det - da jeg kørte under min søsters CVR, og det var ikke helt nemt.
Markedsføringsplan følger med - så der kan sælges lige så meget her op til jul. Udover det er der blevet lavet et samarbejde med en kendt - som har lavet en video der kan anvendes til give a way.
Forretning har haft følgende udgifter: 
8500 produkter, 6500 markedsføring, 2500 webshop+domæne, 500 til betalingssystem.
Meget potentiale i produktet!
Leverandør følger med - indkøbspris er på 90 kroner og salgspris på 428-828 kroner.
Send en PB - og så drøfter vi det :)

SEND MAIL: INFO@VIPPEBRYN.DK

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:39
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47218
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:04

AP:
enig - og så skal der også nok nogen på som kan hjælpe med sådan et salg

1 - omsætning 40.000 kr på 3 dage skal bevises klart og let

2 - kører i PMV form = allerede nu meget alvorligt momsrisiko da de 50.000 jo er mere end åbenlyse + import fra uden for EU ulovligt

3 - man kan ikke sælge virksomheden men aktiverne osv - og dermed ikke aftaler - som dog sagtens kan aftales lagt med over

4 - bedre begrundelse, end at man ikke f.eks. stifter selskab eller andet og kører på hvis man skaber noget der omsætter 40.000 på 3 dage vil givet blive efterspurgt

find en der har solgt før eller se om virksomhedsbørsen kan føre dig på rette vej trådstarter

Held og lykke med det

vh John Hannoiver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)