Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINO SUPPORT PRØV OG FAT DET!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nu 5 dage siden jeg skrev første gang til support for at bede om at få slettet min profil med forklaring om at jeg bla. Havde misforstået hvad amino gik ud på og hvordan det fungerede før jeg åbnede min profil.. Har skrevet gentagende gange uden at få slettet min profil eller noget svar. Jeg bliver ved med at fylde amino med dette indlæg igen og igen fordi jeg er magtesløs, og håber det får support til at lette røven.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke llige til Martin som står for dette her. Han får flere 1000 mails om dagen Og måske endnu flere, så tror han sidder og klikker med sin mus mange gange om dagen. Der er mange ting som skal holdes styr på ved at have sådan en her hjemmeside. opdatering og indlæg der skal lægges det rigtige steder, fordi nogle af os kommer vist til at lægge dem forkert. Så der er masser at lave, Din fil skal nok blive slettes.

men det tager dog sin tid.

Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej cacti7

Vil du sende mig en mail på mette@amino.dk så hjælper jeg dig meget gerne med at slette din bruger.

De bedste hilsner
Mette Jeannot

Amino support

Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg beklager selvfølgelig at du intet har hørt fra os.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor haster det så voldsomt med at få slettet den profil? Du har oprettet den og så spurgt to gange til om nogen arbejder med MLM. Det kan da umuligt være så kritisk at du behøver at spamme et forum og tale så hårdt til folk. Om den bliver slettet i dag eller om 20 dage flytter vel ikke det store.

Tag en dyb indånding. Slap af og nyd livet ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)