Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til gode og relevante links

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt at høre :)

Jeg fortsætter bare med blog-indlæg og diverse for at skabe kontinuerlig indhold på siden.

Jeg er meget i tvivl om de interne links. Jeg vil gerne ranke højt på bla. billige malerier, flotte malerier, abstrakte malerier. De 2 første er index siden henholdsvis #1 og #2 på, så det er jo super fint, men abstrakte malerier er i bunden af side 2 med en af mine undersider. Den er faktisk rangeret ret dårligt.

Jeg laver interne links med "abstrakte" som anchor-tekst, da da jeg er bange for at skade min placering på "malerier" hvis jeg linkede med "abstrakte malerier".

ATT: mikkelmikkelsen.

Jeg er ikke helt med på hvad RD betyder? Jeg skulle gerne have en hel del flere anchor-tekst links med "malerier". Har i hvert fald lavet en god sjat :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:

Det var godt at høre :)

Jeg fortsætter bare med blog-indlæg og diverse for at skabe kontinuerlig indhold på siden.

Jeg er meget i tvivl om de interne links. Jeg vil gerne ranke højt på bla. billige malerier, flotte malerier, abstrakte malerier. De 2 første er index siden henholdsvis #1 og #2 på, så det er jo super fint, men abstrakte malerier er i bunden af side 2 med en af mine undersider. Den er faktisk rangeret ret dårligt.

Jeg laver interne links med "abstrakte" som anchor-tekst, da da jeg er bange for at skade min placering på "malerier" hvis jeg linkede med "abstrakte malerier".

ATT: mikkelmikkelsen.

Jeg er ikke helt med på hvad RD betyder? Jeg skulle gerne have en hel del flere anchor-tekst links med "malerier". Har i hvert fald lavet en god sjat :)

Link endelig med "abstrakte malerier" - alt andet er fjollet. Vil du være 100% sikker, linker du fra abstrakte malerier til forsiden med teksten "malerier". Så har du udpenslet for Google, hvad forskellen på de to sider er. Du kan med fordel udarbejde en god lang tekst omkring abstrakte malerier på siden om dette - lige nu rangerer en totalt død/tom side -> Der er kun nemme point at hente.

I forhold til intern linking (udover menuer og brødkrummer) arbejder man gerne med såkaldte "hero pages". Altså at linke en masse til specifikke sider -> I dit tilfælde vil det give mening at fokusere på forsiden (gerne med ankertekst der passer til keywordet du ligger nr. 2 på eller bare "malerier". Det vigtige er, at du får flettet det ind i teksten så det giver mening. Da alt dit content er om malerier burde dette ikke være svært - det er sværere i en webshop der sælger vaser og motorcykler, der giver et link fra motorcykelsiden til vasesiden ikke megen mening.

Var jeg dig, kiggede jeg desuden nettet igennem for emner (altså noget maleri-teknisk viden.. Der er et fag der hedder billedkundskab og det er meget teoretisk, så der må være noget at skrive på bloggen eller infosider om -> Det kan man også linkbuilde imod og så linke internt for at sprede værdien til de sider man gerne vil ranke på).

Derudover ville jeg kigge på Analytics -> Search Console -> Søgeforespørgsler og se, om der ikke er et eller andet du har overset :). Jeg ved det ikke, men har personligt ALDRIG oplevet, at jeg IKKE er blevet overrasket.

Derudover er det eneste jeg kan sætte en finger på, at du har 2 H1 tags på forsiden. Derudover - blot til info - bruges meta keywords ikke længere, hvormed udfyldelsen af disse blot er spildtid.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Risvig:

Simon Hansen:

-Udfylde page title (denne har betydning for din rangering, hav dit keyword i din) og meta description (udelukkende for at få flere klik i Google. En ting er at ligger der, en anden er at blive klikket på).

User experience:

-Hvis du har leverandører kan disse overtales til at linke.

Hej simon

Først og fremmest tusind tak for din super gode gennemgang af hele siden, og tak for at gøre mig opmærksom på fejlen i linket! Har dog et par ekstra spørgsmål, fordi jeg som sagt ikke er den store ekspert på det her emne. Page Title og meta data, hvor udfyldes det? Er det inde på min wordpress side eller? 

Med hensyn til at få leverandøren til at linke, tror jeg desværre de er for store til at vil have os på som reference. For det er det du mener ikke? At vores leverandør skal skrive på deres hjemmeside at, de leverer til dinblaabog.dk eller noget lignende ikke?

Mvh. Daniel

Jeg bruger personligt pluginnet "Wordpress SEO" lavet af Yoast. "All in one SEO" med videre klarer også jobbet. Dataene ligger i "head", altså udenfor selve din side, som en form for "tekst om din sides tekst" -> Er hvad "Meta" betyder. ;).

Ift. Leverandørlinks kan du, som Louise skriver, give en anmeldelse (testimonial linkbuilding) på deres site. Derudover kan det være, at tidligere kunder har interesse i at vise, at de er glade for din hjælp.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Din Blå Bog Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for uddybningen Simon :) Stor hjælp!

Blå bøger - både som almindelig bog og som e-bog: http://dinblaabog.dk/  

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Din Blå Bog Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang skal en alt tekst til et billede være? Er det bare et par ord eller?

Mvh. Daniel

Blå bøger - både som almindelig bog og som e-bog: http://dinblaabog.dk/  

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en (evt. mikkelmikkelsen), der kan forklare hvad "RD" står for, og hvor man kan se de forskellige siders "RD"? :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal lige slå det fast. Jeg er ikke SEO expert, men lidt har jeg da rodet med det. Jeg vil da gerne give dig et par links til at hygge med. Det er et meget lille udpluk, men mere for at du kan få lidt at bruge http://a24.dk/content/93-linkbuilding-seo-tips-og-tricks-der-virker

Jeg har listet 10 muligheder op på siden. Det her er en af dem

1. Miljøvenlig Pakning

Mange har set det komme. Vi vil gerne være med til at passe på naturen og det bliver mere og mere inn
at beskæftige sig med ting som er lidt grønnere. Hos Miljøvenlig Pakning http://miljoevenlig-pakning.dk/
er de med til at gøre en forskel for naturen. Det signalerer at du er med på den grønne bølge og Google
vil elske dig. Meld dig ind og få et link til din side helt gratis.

Tilmeldt 16. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Hedder Poul Erik Holmhus Nilsson, er kunstner, ind til nu kun som Hobby, men hvem ved, jeg håber, måske på et tidspunkt at kunne gøre det til mere end det. For ca. 3 uger siden udgav jeg min hjemmeside med noget af min kunst igennem one.com.  jeg lavede et opslag på min facebook, og det virkede lovende. men for at finde min side på Google.dk skal jeg skrive den helt nøjagtige hjemmeside adresse, det irriterer mig en del.. har også betalt noget  søge optimering men syntes ikke det helt virker.., har skrevet noget seo tekst.. vil bare gerne have nogen ser min side..

I Kan jo også kikke forbi.

Link http://www.holmhus-nilsson.com/

 gøre. Mvh. Polle

Hvad skal jeg

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå på google.dk og skriv :.edu "powered by wordpress" + register/login fordi får du bare et .edu link så stryger du direkte til tops på alle de keywords du vil. Det er dog ikke sikkert at du kan bygge et eneste link på denne måde, da .edu link generelt er rigtig svære at få. Men tro mig har selv haft førstepladsen på bla. babytøj med et enkelt .edu link for en nu nedlagt babytøj's webshop.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)