Der står tak for indsendelse af id!
Kontoen er stadig åbent! kan bare ikke logge på!?
Den er indsendt til Facebook e-mail:/
Det var et hurtig billede jeg tog.
Det er rigtig svært at svare på, da jeg ikke ud fra det du fortæller, kan gennemskue, om du har fået hentet noget phising ned og det er den der blokker din Facebook side og genererer noget der kan snyde dig til at sende oplysninger, eller Facebook rent faktisk har spæret din konto, hvilket umiddelbart lyder underligt, med mindre du poster noget andre har anmeldt. Der skal dog rigtig meget til før de lukker en konto ned, eller bare spærre denne.
hvordan lyder den præcise mail adresse du sendte billedet til ? (ikke bare den som vises men den præcise) Jeg kan ALDRIG tænke mig facebook beder nogen sende et billede af passet via en helt almindelig mail - det er for mig helt umuligt
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Kan man ikke slå det op herinde, tænker på som billed?
Den virker 100% troværdig, jeg havde også nogle ting tilsalg, ligepludselig var der mange interesserende køber!
Men så kom det en flok piger og tja bare ville anmelde den og kom med 10 løgne sætninger med at de havde overført 1800,-kr! Det et altså absolut løgn! Jeg har 5 køber, og bed præcis hvem jeg handlede med! Alle sammen havde fået deres track nr! Pakke med billeder på!
Den er sjovt nok anmeldt pga de piger!
Salget var makeup fra Anastasia og Mac, sp det er altså dyrer mærker vi snakker om!
Jeg tror helt klart at det er de piger, som har anmeldt dem!
Alle mine købere, har været så søde, og sagde at jeg skulle glemme dem!
- Hvis jeg kunne indsætte billede herinde, så vil meget gerne vise det til jer ang. Facebook!:)!