Det er den korrekte, jeg havde heller ikke angivet mit korrekte navn :) Tror den er rigtig nok!
Tja, hvis du ikke benytter dit rigtige navn i en profil, så kan du jo blive anmeldt og får spæret din konto indtil du viser Facebook rigtigheden i denne.
Det er jeg godt klar over, men det vil jeg aldrig gør igen:/ Jeg vidste det nemlig ikke, men hvor langttid kan der gå ?
hvis de har låst på den måde , så tror jeg det går hurtigere oprette en i dit rigtige navn igen og droppe den med det urigtig det er ikke verdens undergang at man ikke har alle vennerne med det samme igen , du klare den
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Bliver altså nød til at advarer dig, da jeg er temmelig sikker på du er blevet snydt, da Facebook IKKE beder om at folk tager scan af deres pas og sender noget til dem. Det gør iøvrigt ingen seriøse virksomheder.
I nedenstående link kan du se processen når de lukker ned/blocker ens konto.
Hvis Facebook tror du snyder, eller dit navn/Identitet er falsk, blokkere de profilen, og beder dig uploade et billede af dit pas på Facebook. Det skal ikke mailes eller andet, det skal uploades på facebook, mens du er logget ind på den spærrede bruger.
Til trådstarter. Hvis du ikke har brugt dit rigtige navn, bliver profilen ikke åbnet igen, da facebook vil anse det som falsk identitet, og du har dermed brudt deres regler. Hvorfor opretter du også en falsk bruger med et falsk navn, når du vil sælge noget derinde? Det stinker jo langt væk af snyd...
Jeg har åbnet den igen, tja det var min skyld. Det hele er under kontrol, navn osv er sat ind korrekt!
Har da ikke snydt nogle kunder?!
Jeg har prøvet og lavet mit eget shop på FB, kan ikke se noget snyderi i det? Skrev ikke folks navn på!?
Men det hele er under kontrol nu!
Tak for jeres hjælp! I må have en god dag!:)