Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Appudvikler til ny ide

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en appudvikler, der i samarbejde med mig, kan realisere min ide.

Jeg mangler selv kompetencerne inden for datalogi og programmering, hvorfor jeg har brug for en samarbejdspartner.

Appen skal kunne bruges af et almindeligt publikum og skal indeholde funktioner som; lokalitetvisning, søgefunktion, profilvisning. Appens område er inden for sundhed og fitness. 

Som min samarbejdspartner, skal du have lyst og mod på, at arbejde gratis med det formål, at få spredt selve ideen - gennem app'en - blandt befolkningen. Det er mit ønske, at vi sammen kan få det til at ske. :-)

Er det dig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske ville det være en ide at skrive hvad du gerne vil have programmeret, eller hvad det nogle lunde handler om fordi folk er nød til at vide lidt om hvad det er, ellers så tror jeg ikke rigtigt at folk byder ind med noget før de har hørt om hvad det drejer sig om

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, jeg har redigeret lidt i teksten. Er dog allermest interesseret i, at få en henvendelse for en person, der har mod på at lave en app, og som synes det kunne være spændende at beskæftige sig med - uanset emne

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan Det er meget bedre, men jeg har siddet lidt og kigget på det med programmører de er svære og få fat i for tiden. Ved endelig ikke hvorfor om der er for meget arbejder lige pt. Men der er en masse af dem her inde, men du skal nok forvente at programmøren skal have størstedelen af indtægten eller noget i den stil. Fordi det er ikke billigt bare så du er klar over det, og det tager også sin tid og kode jo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog ikke langtid for at få den i hus :)

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Har du mulighed for at skrive en besked til mig på Facebook under Iben Tvilsted. Det er trods lidt lettere at kommunikere på messenger så vidt jeg ved - er ny på Amino.

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

næ :-) det var dejligt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)