Hej Aminoer,går og tumler med en ide omkring at, leje mig selv ud til div.messer og konferencer som frisør. Man ser tit at, folk er ret opfindsomme med hensyn til at få besøgende ind på div.messestande her tænker jeg så at, man kunne tilbyde sine kunder en klipning hvor man så samtidig kan formidle sit produkt ideen er at, kunden ikke kan gå midt i sit salg.Kunne også tænkes at man kunne udstyrre frisøren med en del info så mens kunden venter på sælger kan frisøren give en teaser på hvad der er i vente. Kunne godt tænke mig at høre om der er nogle som evt.ville/kunne gøre brug af denne service. Hilsen Per Sahl www.persahl.com |
Hvis det var en modemesse af en art, kunne det da være en sjov idé..
Men vel mest ved en messe der henvender sig til private?
Når jeg er på messer, fx i Tyskland eller Formland eller lign. for vores virksomhed, har jeg ikke tid til at sætte mig i en time eller to for at få ordnet hår, der er et ret presset program, for at nå rundt til alle stande.
Hvis jeg var på messe privat, fx en lokal messe med forskellige handlende, kunne jeg bedre forestille mig, at gøre det.
Men du skulle næsten stå for fx et dameblad, tøjfirma eller lign., så der var en pointe i at give folk en make-over.
Jeg ved at der på et tidspunkt var en tømrerhandel på sjælland et sted der lavede en kvindeaften, for at trække flere kvinder i butikken, det kunne også passe der..
Du kunne også udlove dig selv i en konkurrence hos et større firma der focuserer på erhvervslivet, hvor præmien i konkurrencen var, at du kom og lavede makeover på alle ansatte i vinder-firmaet eller lign.