Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omsætning falder 😒

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pilen peger nedad i min omsætning på www.marjoe.dk og har gjort det sidste års tid trods jævn stigning siden 2010.

Er her nogle gode forslag til at vende dette igen. Er lige blevet lidt tom for ideer.

Undskyld det lidt korte indlæg.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Det er ellers en cool webshop du har. Ærgeligt med omsætningen, og jeg håber at du får nogle brugbare idéer her fra Amino.

Jeg kan se, at du har en kategori med varer på tilbud, og nogle af varene har en ret høj rabat
Man kunne evt lade dine kunder byde på produkterne, ligesom en auktion (startprisen skal selvfølgelig være uden rabat). Budene skal være uforpligtende for sælgeren, dvs hvis budet er for lavt, behøver man ikke at acceptere det. Du er villig til at give en ret høj rabat på nogle varer alligevel, så der er ikke langt fra at acceptere gode bud fra "auktioner".
De bud, som du så synes er fine, accepterer du og så får man besked om at budet er accepteret.
Man kunne håbe på, at det kunne skabe lidt buzz for dine kunder at de kan byde på dine produkter, og på denne måde får de selv følelsen at have sat en pris. Og måske kunne man hæve gennemsnitsrabatten på nogle af de varer du har en høj rabat på. Ex har du et produkt med en rabat på 80%, måske rabatten kan blive lidt lavere via auktionsbud (ihvertfald på de bud man accepterer).

Go mandag

Tilmeldt 25. Apr 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Marjoe

du må sige til hvis du søger  nogle til at sælge dine produkter ? 

mvh. Anu sri 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Nu kan der selvfølgelig være mange grunde til det, men er det fordi du har færre besøgende, eller har du lavere konverterings rate end tidligere, eller er der andre grunde?

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine besøgstal er ca det samme så det er jo nok konkurrencen der er blevet hårdere og man skal være lidt mere kreativ for nye og flere kunder / har mange tilfredse gengangere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Mange gange kan det være interessant at prøve at vende skuden 180 grader. Hvordan det konkret skal (kan) gøres i din forretning, skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg kan fortælle dig min "historie".

Jeg har startet en jobportal, Jobtilunge.dk, som skal forbinde unge jobsøgende og virksomheder, der søger ungarbejdere. Det er der flere hjemmesider, der gør i forvejen, hvorfor jeg havde svært ved at komme ind på markedet. Hvorfor skulle folk købe ved lille bitte mig, når de andre konkurrenter havde flottere hjemmeside og flere besøgende? Derfor lagde jeg utrolig meget vægt, penge og tid i at udvikle en hjemmeside, som skulle måle sig med de andre. Men jeg har efter noget tid fundet ud af, at jeg skal en anden vej - jeg vil fandme have en app! Det har de andre ikke, hvorfor jeg kan differentiere mig. Dette har resulterer i, at mange flere større kunder har indgået til samarbejde, fordi jeg har en app på tegnebrættet. 

Så en konklusion kunne være, at I kunne vende alting på hovedet - ryst posen. Hvad med en app? Fysisk butik? Mine forslag er blot eksempler på, hvordan man kan vende tankegangen.

Håber, at du kunne bruge mit indspark til lidt inspiration. :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Det er selvfølgelig kedelig at din webshop taber omsætning for den er pæn og flot. 

Spørgsmålet er om det er de rigtige kunder som besøger din side, kan se du har stor fokus på rabat og tilbud - store rabatter og tilbud. Fx i google på søgningen smykker til mænd!! 75% rabat!!

Er det noget du altid har gjord?

Kan det være sådan at du pga. den lavere omsætning har givet det et ekstra nøk ned af med dine priser og rabatter. Hvis du så ikke har de ting på tilbud som dine "tilbudjagere" leder efter, kan det tiltrække mennesker som måske bare leder efter det gode tilbud og ikke de "unikke ting du har i din webshop!! 

Hvordan differentierer du din webshop fra dine konkurrenters webshop, hvad har du/din webshop som gør din webshop til noget specielt!! noget som ingen af dine konkurrenter har?? Det kunne være profilering af dig, eller en vinkel på din webshop som adskiller sig fra dine konkurrenters??

Jeg vil også foreslå sig at få en blog på din side, begynde at blogge om emner relateret til de produkter du sælger! Find små niche emner relateret til dine produkter, hvor konkurrencen ikke er så stor. 

Opret en youtube kanal - Lav små korte produkt videoer med dine produkter, korte videoer med tip om smykker til mænd..

Content marketing er en vigtig del af en webshop ejers arbejde,,, 

Glæder mig til at høre hvad du synes?

God arbejdslyst!!

René

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit søgefelt guider ikke brugerne godt nok - det er tekstbaseret og har ikke livesearch med visuelle resultater, anbefalingerne som alternativer på produktsider er ikke intelligente og personaliseret, der forsøges ikke at skabe mersalg i hele købsflowet. Folk kan smide noget i kurven og få lov at gå ud af butikken med denne ene ting :-) 

Kategorierne sorteres efter hvad? Der mangler personlige anbefalinger øverst ellers taber man brugerne der skal sidde og bladre tonsvis af produkter igennem som ikke tilpasser sig det brugeren vil have.

Bare for at nævne nogle ting.

Der er et hurtigt fix til dette, har du tid på telefonen i denne uge John?

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har du overvejet om tiden er løbet fra den stil af smukker du sælger? eller om det evt. skyldes at markedet er mættet for billige herresmykker.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)