Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Servicebranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Service:

Er det profitabelt på lang sigt?

Er det for risikobetonet?

Er det - Hvis man er dygtig og flittig- Noget, som en Amino ville involvere sig i ?

Er det et fag, som virkelig er så død-kedeligt som jeg hører? for jeg nægter at tro det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Hej!

Nu er servicebranchen jo et vidt begreb.

Så du må nok uddybe nærmere, hvilket specifikt område vi taler om.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 12:14

Hej Christian

Lige et enkelt spørgsmål ang. service og hvad der menes:

a. Service, inden for betjening mv. "At give en god service" eller er det
b. Service, bestik (knive gafler mv.)

Service over for folk 

Hvis det service som en serviceydelse vi taler om vil jeg til en hverv tid mene at det er godt at udøve en god service over for sine kunder og forretningsforbindelser. Giver man en god service, højner det firmaets ansigt ud af til, og derved kan der komme rosende ord med på vejen.
Jeg vil absolut mene at det er priftabelt på lang sigt, jeg vil hellere have langsigtede kundeforbindelser, med god service. End kortsigtede hvor kunderne shopper rundt.
Jeg vil ikke mene det er risikobetonet at give en ordentlig service (man risikere jo at få positiv omtale) Servicen bør passe med hvad der kan forventes ved købet.
Jeg prøver selv at give en god service, og det smitter af på folk. På det plan vil jeg men at involvering er vigtigt.
Jeg ser det ikke som noget kedeligt at give en god service.

Service - tallerkner, bestik, knive, gafler mv. som vi spiser med
Der ved jeg ikke om det er profitabelt, hvis det er med henblik på udlejning, eller salg? Det afhænger vel af hvilken "service" som du kan give til dine kunder
Om det er risikobetonet, afhænger meget af, hvad det vil koste at komme igang mv.
Det sidder sikkert nogle mennesker som gerne vil involvere sig i dette. Der er flere udlejlings firmaer, der har specialiceret sig i udledning af service, og hvad der eller skal anvnedes til arrangementer og fester.
Om et fag er dødkedling, afhænger jo meget af øjnene der ser på det. Jeg kan selv lide at arbejde inden for det felt jeg er uddannet, og driver mit firma. Jeg vil mene du skal kigge på om det var en branche, som du kunne tænke dig at arbejde med (ud fra dit indlæg ser det jo ud til det) Du kunne jo undersøge markedet for service, hvem vil dine konkurrenter være mv.

Held og lykke med projektet, håber du kan bruge nogle af de ting jeg har skrevet her. :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)