Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende projekt for en dygtig webudvikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit navn er er Anders og jeg er 28 år. Jeg har i godt og vel 2 år nu udviklet på en rigtig god ide. Desværre er denne ide endnu ikke på markedet men det kommer den!

For nylig meldte min partner sig ud af personlige årsager. Ikke noget som havde med mit og hans forhold at gøre eller uenighed om noget. Vi havde et godt samarbejde men noget i hans privatliv gjorde at han måtte trække stikket som han var rigtig ked af.

Derfor søger jeg nu en webudvikler som kan lægge en sidste hånd på værket så jeg kan få appen på markedet! Backend og hele koden er skrevet i Laravel og PHP og udmønter sig i noget af det bedste programmering med orden som højeste prioritet.

Jeg vil ikke fortælle om min ide her men gør det gerne over et Skype møde til den rette person som har know how og styr på programmering.

Kontakt mig endelig hvis du sidder derude, er webudvikler og kunne være interesset i at være en del af at færdiggøre et spændende projekt med store udviklingsmuligheder..

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg har kigget på dit portfolio og vil gerne have et uforpligtende Skype møde med dig.

Kan du ikke kontakte mig på asndbk@gmail.com så finder vi en dato for et Skype møde.

Mvh

Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)