Jeg har ikke altid lige meget tid til at opdatere min hjemmeside, eller få udviklet nye funktioner... Så jeg bruger en gut fra Ukraine! :) Og ham fandt jeg med "trial and error"... Dvs. prøvede 3-4-5 stykker, før jeg fandt min udvikler... :)
Jeg er indehaver af mit eget webbureau. Jeg oplever typisk at vores kunder kommer gennem deres eget netværk og dermed bliver henvist videre til mig. Foruden netværket går nye kunder meget op i tidligere kunder og deres erfaringer med mit arbejde. Derfor har vi også en Trustpilot, hvor enkelte af vores kunder har skrevet deres mening.
Ulrik. Kender nogen indere som er stærke til alt kodning hvis du søger noget programmering som er til en rimelig pris i forhold til Danske forhold.
Jeg prøver bare at forstå hvordan folk der ikke er web-kyndige og som har behov for hjælp agerer. Jeg har, som du måske har set, en online hjælpe-guide, og noget af trafikken til den må jo alt andet lige komme fra gør-det-selv-folket (som den er beregnet til). Omvendt, når nogen ringer til mig så er det stort set altid: "X har anbefalet dig ... " (og ikke fordi de har set min hjemmeside LOL).
Jeg er indehaver af mit eget webbureau. Jeg oplever typisk at vores kunder kommer gennem deres eget netværk og dermed bliver henvist videre til mig. Foruden netværket går nye kunder meget op i tidligere kunder og deres erfaringer med mit arbejde. Derfor har vi også en Trustpilot, hvor enkelte af vores kunder har skrevet deres mening.
Du må have en fantastisk aften ;o)
Venlig hilsen, Kasper J. Knudsen.
Tak :) Og god pointe med Trustpilot - mit indtryk er også at mange går derhen for at tjekke.
Der er rigtig mange der bare bygger selv hvilket også er fint til at starte på. Der findes en del systemer såsom wordpress, prestashop, magento osv. som gør det muligt hurtigt at starte op med en simpel hjemmeside.
Når hjemmesiden får success plejer de så at gå til et kyndigt bureau og får lavet den lækre løsning.
Det er ligesom gør-det-selv projekter, når vandhanen er utæt for 3. gang så ringer man til vvs-manden:)