Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros af min webshop monbjergpil.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nu en rigtig god omsætning i min shop og jeg vil høre om der er noget jeg kan gøre bedre på webdelen.

Min shop er ikke helt så flot og skinnende som mange af jeres. Jeg ved at jeg ikke har evnen til at få noget til at se rigtigt pænt ud, men til gengæld kan jeg få tingene til at virke.

Næste tiltag er at få rene dankort med, det har jeg ventet med til omsætningen var stor nok.

Så er der noget som er godt og er der noget som er skidt?

monbjergpil.dk

Mange hilsner

Lars Svane

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det er en fin shop. SEO mæssigt er der en del du kan gøre rimeligt nemt. Bedre og længere meta titles, og så ser det slet ikke ud til at der er meta descriptions.

Derudover er der nogle kategorier som er indekseret to gange.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Min side var tidligere opbygget af pages. Da jeg skiftede til theme Megashop virker menuen kun ved kategorier, så derfor ligger det dobbelt.

Men det kommer jo op i google, så rent seo mæssigt er det vel ikke et problem?

Hilsen

Lars

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

I virkeligheden er du langt længere end størstedelen af dem med en skinnende webshop. Du har som du selv siger fået tingene til at virke, og hvis din omsætning allerede er godt igang har du fået markedsført dig på anden vis - Tillykke med det =)

Men ja, det næste logiske step ville selvfølgelig være at få opgraderet din webshop til en moderne udgave. Jeg vil helst ikke komme ind på designet yderligere, da man kan sætte en finger på RIGTIG mange ting.

Men på den anden side udstråler din nuværende det du sælger. Nemlig "HOBBY", og "HJEMMELAVET" - så selvom jeg kunne se nogle fordele ved et komplet proffesionelt redesign, kan jeg egentlig godt se noget cool ved at fortsætte som den er, og blive ved med at have dette "hjemmelavede" look. Dog vil jeg mene du som minimum skal have lavet et logo, der er lidt mere end bare en tekst og nogle farver bagved. Og her kan du også bare gå den "hjemmelavede" vej. Under alle omstændigheder vil det være rigtig kikset med et toptunet stilet logo, hvis resten af siden ikke følger efter. Det er enten eller efter min mening =)

Mvh Thomas

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Svane:

Men det kommer jo op i google, så rent seo mæssigt er det vel ikke et problem?

Jo, f.eks. kommer du slet ikke frem hvis jeg søger på "selvhærdende ler", men du bruger penge til AdWords på det søgeord. Jeg vil mene at det vil være relativt nemt at komme på side 1 :) 

Du kan også bare glemme SEO og så fokusere på at optimere AdWords.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

§Lars!

Synes du skulle måske gøre din indkøbskurv mere synligt og ikke mindst få styr på din forsiden, ser alt for roddet ud

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

få en sammensat tekst på forsiden det betyder noget i seo , dog husk visse regler jeg kunne tælle 4 gange på forsiden h1 brug kun en gang h1 hver side , der er kun 1 gang brugt h2 under overskrift der bruges h3 det er okay brugt men brug det gerne mere og brug også gerne h4 h5 h6 , lav hver underside på 500 ord 

lidt billeder mangler al tekst og lidt flere billeder mangler titler på siden 

generelt hele siden bruges ikke meta beskrivelser og titler lav titlen på 40-60 tegn og meta beskrivelsen 120-160 tegn og husk lave alle beskrivelserne unikke

social medier jeg kunne ikke se facebook del og like og google plus 

din pagescore er rød det skader lidt google rank få i hvert fald tæt op på grøn eller grøn i pagescore https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fmonbjergpil.dk%2F&tab=desktop

jeg bruger selv visses plug in billederne er hurtige nok på siden så det er mest css html fejl der får pagescore så langt ned

wp-rocket.me er super til de at få rettet disse her fejl koster lidt men er markeds bedste vil jeg mene

jeg  kan se min pagescore bedre disse de retter bare fejl https://da.wordpress.org/plugins/wordfence/

 dette her hvad bruger https://wordpress.org/plugins/minify-html-markup/

dette her er https://wordpress.org/plugins/autoptimize

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars 

Jeg syntes faktisk det er en flot og overskuelig webshop, som du har. Selvfølgelig er der mange ting som kan forbedres, men jeg kan godt lide den hjemmelavede stil.  

Her er lidt konkrete ting som kan forbedres. 

1. På siden for indkøbskurv, er der følgende tekst "(includes xx.xx DKK Moms)".  Jeg bryder mig ikke om engelsk tekst på en dansk webshop. Det skader troværdigheden, og burde være nemt at rette.

2.  Jeg kan krydse af, at jeg har læst og og accepteret handelsbetingelserne, men jeg kunne ikke finde dem.  Det skader troværdigheden. 

3. Jeg tror at nogle bedre produktbilleder vil kunne løfte din shop. Uanset om du vælger at køre videre med din nuværende shop eller vælger et helt nyt design. 

Jeg er grafiker, og hjælper gerne med produktfotografering til din shop, hvis du skulle ønske det på et tidspunkt. Du kan læse mere om produktfotografering her.  

http://bunkfotoogdesign.dk/design/produktfotografering/

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar. Så er der noget at arbejde videre på.

-Den engelske tekst er opstået efter sidste opgradering, så det får jeg lige løst.

-Jeg får tekst på billeder og får skrevet mere på forsiden.

-Der skal ses lidt på logo.

-Betalingsbetingelser på checkout.

-Adwords kontrol af mine søgeord. (tror problemet med fx selvhærdende ler og mal på sten, åbenbart betyder noget frækt på engelsk. Jeg kan ikke rigtigt få det godkendt)

-Nemmere at finde indkøbskurven.

Håber jeg har det hele med.

Rigtig mange tak for at bruge lidt tid på min shop.

Mange hilsner

Lars Svane

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)