Hej LHN Oluf Lund har hjulpet mig med kontakter der dækkede jylland,fyn, sjælland, rusland, indien og kina. Og alle han laver samarbejde som det jo hedder når man sidder i offentligt regi har den samme holdning til ham, de er alle vildt glade for at få hjælp af ham og hjælpe dem han kommer med.. det bar' samarbejde. Han er også eminent til fange en ide og kaste boldene op i luften, samt vende mange af de overvejelser Innovation Midtvest har jeg samarbejdet med Lars Stig Møller og har fået hjælp hvis jeg har haft brug for det. Den investeringsselskab som han sidder for arbejder desværre ikke med software projekter, så derfor har vi ikke et længere varende samarbejde med. Men han kender en del i venture branchen og har et kanont godt ry for hjælpe de små SEED investeringer godt igang, så de kommer længere frem, herunder H2Logic
H2Logic folkene startede virksomheden op under studiet som BDEér på Handels og ingeniør højskolen i Herning, og da jeg har stoppede midt i uddannelsen som BDE'er, grundet virksomhedens forpligtelser, har jeg faldet i snak med dem ved flere lejligheder og efter forskellige foredrag. En vildt interressant vidensbaseret virksomhed de har inden for brint energi. |
Kunne det være en ide at starte et Amino-energinetværk - for alle Aminoer som er interesserede i energiprojekter ?
Jeg har startet denne tråd - som jeg vil opfordre jer til at læse: