Det er også lidt en jungle, men kort sagt så er forskellen:
* Pris
* Support
* Niveau af validering
* Hvem/hvad stoler på Root CA (Certificate Authority) altså firmaet bag certifikatet.
Har du en almindelig webshop, så vil jeg anbefale et standard billigt SSL, fra et firma du måske kender i forvejen fra andre ting, og som du mener er pålidelige. Du kan få gratis SSL certifikater der ude, og du kan få certificater fra Symantec til flere tusinde kroner.
Jeg har selv købt hos gogetssl.com og godaddy.com uden problemer. SSL er somregel dyre i DK, men hvis du forestrækker Dansk support, så er det jo det.
Håber det hjalp lidt :)
Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.
Jo, jeg bruger UnoEuro. De tilbyder SSL og vil endda sætte det op for mig
Synes bare, at der findes så mange forskellige certifikater, at det er svært at finde ud af, hvilken man skal vælge
Unoeuro giver gratis certifikater i form af Let's Encrypt, hvilket du fint kan bruge :-) Så hvis du aktivere SSL servicen på dit webhotel, så kan du nærmest bruge en '1-click' SSL installation
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Voor online winkelen is het beste om EV SSL-certificaat te kopen - het geeft de groene lijn in de browser en helpt de omzet te verhogen. Mijn aanbevelingen: LeaderSSL' Entrust EV.