Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med SKAT efter konkurs

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes heller ikke det skader med at fremlægge forholdene, bare de er godt dokumenteret, og her er det altså vigtigt at dokumentationen er i orden :)

Er dokumentationen i orden, er der ikkenoget ivejen for at fremlægge uskylden i den tidligere konkurs

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes lige i skulle have en update.

Jeg har nu talt med SKAT igen efter jeg sendte dem en længere mail med min klagesang. Herunder at deres vurdering var alt for høj, og i øvrigt et tilbud om en mindre sikkerhedsstillelse og at jeg betalt moms månedsvis.

Beslutningen fra deres side var at nu skal jeg slet ikke stille sikkerhed, men de vil gerne hvis jeg betaler moms månedsvis.

Så det er jo helt fantastisk. Jeg siger 1000 tak for de gode råd jeg har fået her, især de råd og bemærkninger om at jeg skulle forsøge at forhandle med dem. Det gav virkelig pote, og det er dejligt at opleve at SKAT ikke er så umulige at have med at gøre som de ellers kan have ry for at være.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt at høre.

Ja, de kan være noget mere samarbejdsvillige når man møder dem til dialog, og dokumenterer sine forhold. Fakta er jo også at de ikke må stille krav om sikkerhed der åbenlyst er for høj.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja netop. Det var også den jeg kunne høre at hun trak voldsomt i land på igen. "Det er jo slet ikke samme størrelse virksomhed som den gamle" sagde hun. Det kunne jeg selvfølgelig have fortalt hende hvis hun havde kontaktet mig før hun bare greb et tal i luften og sendte til mig. Men det er nu engang nok deres normale procedure og hun passer selvfølgelig bare sit arbejde.

Vi fik en god snak i telefonen, også omkring hvorfor det gamle firma var nødt til at blive lukket, og at tingene nok havde set anderledes ud i forhold til SKAT hvis ikke vi havde haft en kunde der gik konkurs. 

Så alt i alt rigtig positivt. Nu skal jeg bare give den gas :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uldal:
Beslutningen fra deres side var at nu skal jeg slet ikke stille sikkerhed, men de vil gerne hvis jeg betaler moms månedsvis.
Herligt - godt gået og held og lykke med projektet (og nu momsregistreringen)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)