Hej Matias
Tillykke med jeres "snart færdige webshop", den ser rigtigt flot ud.
Forside:
Lagde lige mærke til en lille detalje en lille streg i banneret.

Footer:
Navigationen og indehold på linkede sider.
Sider om købs-betingelser er en smule forvirrende, jeg vil foreslå at i har en side med købsbetingelser hvor alle forhold vedr. køb hos Greatskin.dk indgår.
Så kan i have en side med
Kundeservice
Reklamation
Returforsendelse
Kundeservice
Kontakt os
F.A.Q
Hvor i forklarer i step "hvad kunde skal gøre"
1. så gør du sådan her
2. så gør du sådan her
3. så gør du sådan her
Måske med nogle billeder?
Overordnet så skal der flere afsnit ind på de sider så de er mere overskuelige for læseren.
Navigations i Footer: Ansvarlighed
Måske kunne fjerne hele dette menupunkt og i stedet overveje at lægge det ind under OM OS siden, for der at have fokus på jeres værdier?
(Er det for syns skyld eller helt grundlæggende værdi grundlag som i gerne vil promovere)
Hvad får kunden ud af købe hos jer sammenlignet med fx jeres konkurrenter. Hvor differentierer i jer fra andre webshop med tilsvarende varer?
Unique Selling Proporsition
Salgsbetingelser? Jeg tror det er bedre og kalde det købsbetingelser - det er ikke betingelser for jeres salg men betingelser for en kundens køb!
Jeg har ændret lidt i jeres Footer struktur.

Om Greatskin:
Det er lidt dobbelt konfekt i forhold til Om OS side. I kunne lægge det ind under Bloggen og lave nogle stærke indlæg om jeres forretning.
Jeg synes i skal arbejde benhård på jeres "om os" side og virkelig få lagt nogle afsnit ind der om ansvarlighed, miljø osv.
FAQ
Jeg vil anbefale at have mere plads oven over teksten og nedenunder når menuen åbner sig om.
jeg tror i skal overveje at skrive med små bogstaver i stedet for med store.

Kollektions siderne synes jeg ser fine ud:
Dog kunne man overveje at rykke sorterings filter for brands op i toppen. Jeres fokus er på mærkevarer ikke!!

Der mangler tekst til Søgeordsoptimering på alle sider.
Kollektioner /kategorier
underkollektioner
forsiden
Forside:
Jeg har kort kigget på jeres Meta Titel Tag og Meta beskrivelser
Met Titel Tag:
Din online skønhedsshop
Meta Beskrivelse:
Nordens fortrukne skønhedsshop. Hurtig levering og fragt på 29 kr. Gratis fragt ved køb over 399,- Mere end 100 forskellige mærker og 9500 produkter
Hvis vi skal tage SEO briller på så kan der godt arbejdes med de her tekster!! Der er næsten ingen der søger på Skønhedsshop og derfor kan det anbefales at bruge lidt mere tid på at finde nogle bedre søgeord at arbejde med på forsiden. (Hjælper jer gerne)
Jeg håber ikke det var for meget.
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle ?
God arbejdslyst
René