Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke sociale medier ville du anvende?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du havde en 3 tilbud portal som https://www.phonepartner.dk, tilknyttet med en blog inden for området telemarketing & mødebooking.

Hvor ville du være aktivsociale medier, og hvorfor lige præcis de medier frem for andre sociale medier?

Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og meld dig ind i nogle relevante facebook grupper :) - mit start-up har fået massere af kundeemner derigennem... Også det gratis :-)

Ellers er LinkedIn super relevant også... 

God Aften,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook annoncer. 

Hvorfor spørger du? At annoncere mod virksomhedsejer er ikke noget problem på Facebook, der er flere segmenteringsmuligheder som åbner denne dør for dig. Det er noget som vi selv gør i PL & Partners (vi er et Facebook Marketing Bureau) og får nye kunder den vej igennem. 

Du kan lave effektiv remarketing på dine tidl. besøgende - som også vil agere som et sikkerhedsnet og sikrer flere konverteringer i sidste ende. 

Enten kan du lave det selv, lære en stor del gennem www.facebook.com/blueprint og relevante blogs, eller outsource opgaven, hvis du ikke selv ønsker at fordybe dig i faget. 

Facebook kan sagtens virke godt for B2B virksomheder. 

PS: Fedt projekt. 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PhonePartner (tak for snakken i dag)

Jeg tænker, at I bør overveje at gå på så mange sociale medier, som muligt!

Men jeg vil også anbefale Facebook - ham Kristian er helt sikker super skarp; ellers gør det selv! :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville bruge Linkedin - for det er der kunderne er: 

Jeg ville bruge Facebook, fordi det er der alle er.

Få lavet en aktivitets kalender med opslagstyper som kunne være: Fordomme om telemarketing, Opslag om telefon fis, du kunne lave en omfattende infografik om telefonens udvikling og banebrydende historiske punkter. 

Se den den her inspirerende historiske gennemgang i World Wide Web s historie. 

 http://www.skjoldby.com/www_history/wordwideweb-foerste-browser

Pinterest:

jeg ville bruge Pinterest til at netværke med firmaer og potentielle kunder. Du kunne lave infografik om telemarketing og lægge dem ind der.  Opret dine egne opslagstavler med relaterede emner. Dem skal du selvfølgelig finde. 

Jeg fandt den her på  Trustpilot http://dk.blog.trustpilot.com/blog/2015/11/19/en-historisk-gennemgang-af-kundens-holdning-infographic-1

Twitter


Brug Twitter til at dele informationer som interesserer dine potentielle kunder om marketing salg. del interessante blog indlæg om telemarketing og marketing, ikke nødvendigvis dine egne, det kunne være udenlandske artikler om emnet. 


jeg synes bare du skal gå i gang med at få en masse følgere på Twitter. Tilføj 50 om dagen og løbende fjerne dem som ikke gengælder din gestus, men behold dem som du mener siger ting af værdi for dig og dine potentielle kunder. 

Blogging

Generelt: Værd ikke bange for at lade dig inspirere af hvad andre laver, især udenlandske aktører og bloggere om marketing kan være en kæmpe inspiration og du kan altid henvise til artiklerne. 

God arbejdslyst 

René

Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Larsen:

Facebook annoncer. 

Hvorfor spørger du? At annoncere mod virksomhedsejer er ikke noget problem på Facebook, der er flere segmenteringsmuligheder som åbner denne dør for dig. Det er noget som vi selv gør i PL & Partners (vi er et Facebook Marketing Bureau) og får nye kunder den vej igennem. 

Du kan lave effektiv remarketing på dine tidl. besøgende - som også vil agere som et sikkerhedsnet og sikrer flere konverteringer i sidste ende. 

Enten kan du lave det selv, lære en stor del gennem www.facebook.com/blueprint og relevante blogs, eller outsource opgaven, hvis du ikke selv ønsker at fordybe dig i faget. 

Facebook kan sagtens virke godt for B2B virksomheder. 

PS: Fedt projekt. 

Nu har man kan få adwords certificering, kan man se få en Facebook certificering ?

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er pt. ingen certificeringer som kræver man består en prøve. Du kan gå ind på Blueprint og få et bevis for at scrolle igennem deres moduler. Facebook har planer om at lave en certificering ligesom Google, men hvornår er uvist. 

Du skal tage alle modulerne for at videns skyld, og I hvert fald ikke certificeringen :-)

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkedIn og Facebook ville jeg prioritere højest. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)