Hej
Jeg ville bruge Linkedin - for det er der kunderne er:
Jeg ville bruge Facebook, fordi det er der alle er.
Få lavet en aktivitets kalender med opslagstyper som kunne være: Fordomme om telemarketing, Opslag om telefon fis, du kunne lave en omfattende infografik om telefonens udvikling og banebrydende historiske punkter.
Se den den her inspirerende historiske gennemgang i World Wide Web s historie.
http://www.skjoldby.com/www_history/wordwideweb-foerste-browser
Pinterest:
jeg ville bruge Pinterest til at netværke med firmaer og potentielle kunder. Du kunne lave infografik om telemarketing og lægge dem ind der. Opret dine egne opslagstavler med relaterede emner. Dem skal du selvfølgelig finde.
Jeg fandt den her på Trustpilot http://dk.blog.trustpilot.com/blog/2015/11/19/en-historisk-gennemgang-af-kundens-holdning-infographic-1
Twitter
Brug Twitter til at dele informationer som interesserer dine potentielle kunder om marketing salg. del interessante blog indlæg om telemarketing og marketing, ikke nødvendigvis dine egne, det kunne være udenlandske artikler om emnet.
jeg synes bare du skal gå i gang med at få en masse følgere på Twitter. Tilføj 50 om dagen og løbende fjerne dem som ikke gengælder din gestus, men behold dem som du mener siger ting af værdi for dig og dine potentielle kunder.
Blogging
Generelt: Værd ikke bange for at lade dig inspirere af hvad andre laver, især udenlandske aktører og bloggere om marketing kan være en kæmpe inspiration og du kan altid henvise til artiklerne.
God arbejdslyst
René