Hej Jeg vil starte min egen webshop. Har i nogle ideer til gode hjemmesider man kan hoste på i .dk. Helst til Billig pris wordpress skal være der |
Unoeuro har et fint produkt, hvis du ønsker at være selvkørende :-)
Hej Jeg vil starte min egen webshop. Har i nogle ideer til gode hjemmesider man kan hoste på i .dk. Helst til Billig pris wordpress skal være der |
Unoeuro har et fint produkt, hvis du ønsker at være selvkørende :-) |
UnoEuro er billigt har WordPress som one-click install Edit: så ikke Simons indlæg, men enig med ham :) |
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.
Jeg anbefaler også Unoeuro, lige som de andre :) |
Markedsføring på sociale medier - makeitmedia
Hej Kan i måske sende nogle af jeres eller bare hjemmesider der er lavet med Unueuro. |
Hej Jeg synes nu ikke det er så billigt, men kan jeg købe domænet og så få sat det over på bluehost.com? |
de er en del dyrere deres mindst webhotel de har dog 50 gb plads hvad jeg kan læse har du brug for så meget plads ? en dansk server er dog lidt bedre til danske kortere svartid til brugerne , er det en side der mest henvender ikke danske kan det dog være en fordel med en udenlandske server hvilken bruger henvender din side sig til ? |
Det skal være en dansk webshop, F. eks luxplus.dk piingu.dk osv |
Jeg har ikke brug for så meget plads nej, eller jeg ved ikke helt. Hvad kan i anbefale |