Hej, Jeg blev først ringet op af en nummer +40 (Frankrig) Da personen talte Engelsk afviste jeg pr. automatik at tale videre. (Vil dog sige at personen for en gang skyld, talte godt Engelsk) Herefter modtager jeg en E-mail. Først tænker jeg - Standard E-mail. Men fik af en eller anden lyst grund til at læse den igennem. Der er en masse af de ting, som normalt får mine alarm klokker til at ringe. Men der er også ting jeg ikke har oplevet før: I mailen skriver personen, at de har interesse i at købe produkter via mig. Her ringer mine alarm klokker. Jeg er forhandler og ikke grossist eller producent. De har VILDT mange butikker og stor omsætning. Igen ringer mine alarm klokker - Hvad vil de så en lille dansk virksomhed, hvis de selv omsætter for milliarder ? :) - Telefon nummeret i mailen passer, med det nummer der ringende til min telefon - Personen der har skrevet mailen, har faktisk tjekke min shop ud, kunne jeg læse ud fra mailen. - Det drejer som om Frankrig (Normalt er det Kina eller derover omkring :) ) Normalt vil jeg ALDIRG bruge tid på sådan en mail. Men denne gang er den anderledes, hvilket får mig til at tænke på, om det er real nok eller om det bare er mere grundig fuks, hvor de sørge for at telefon, mails indhold osv. passer til modtager? Hvad siger I andre? :) Vh Henrik |
Var der nogen begrundelse for at købe gennem dig? Var der et bestemt produkt de var ude efter?
Af mulige, reelle grunde kunne være at du sælger nogle produkter som de måske ikke har en importør på eller de har ødelagt et samarbejde med deres lokale distributør. Du har måske noget på lager de ikke selv kan skaffe/ude af produktion, men som sælger rigtig godt hos dem. Osv.
Jeg siger ikke at det ikke er fusk, men der kan være gode grunde.