Da jeg så at du skrev "søger billigt trykkeri", så ville jeg i første omgang undlade at svare.
Vi er ikke så billige som f.eks. LaserTryk. Vi lægger derimod vægten på høj kundeservice og kvalitet, ligesom vi ikke kører tingene med det blinde øje - hvis der er noget som vi kan se vil komme til at se underligt ud, så griber vi fat i kunden.
Men da jeg så at J.E også bliver nævt, så vil jeg ikke holde mig tilbage, da vi operer på nogenlunde samme prisleje. Vi kører i henholdsvis digitaltryk og offsettryk afhængigt af oplagets størrelse.
Så hvis du er interesseret i en pris og eventuelt nogle eksempler på ting vi tidligere har kørt, så skal du være velkommen til at kontakte mig på jesper snabelA mediamouse.dk. Hvis oplaget er lille og vi kører det som digitaltryk, så har du også mulighed for at få tilsendt ét eksemplar af tryksagen, inden vi kører resten af oplaget.
Hiv fat i Mikkel fra billigtryksag.dk , han lavede rigtig flotte og billige visitkort til mig :) Han huserer også herinde på Amino
Ja jeg kan også kun anbfale Mikkel Kjerri fra billigtryksag. Få dem til at trykke for dig. De er billigst også siger de til hvis der er et eller andet som ikke passe med filen, eller hvis der skal rettes noget. KANON kundeservice!
Kan bestemt anbefale Jesper, MediaMouse. Super kvalitet, god service og absolut ingen slinger i valsen, hvis det viser sig at han har lavet en fejl et sted i processen.
Hvis prisen dog er den vigtigste parameter, så prøv en af følgende: lasertryk.dk print2people.dk vistaprint.dk discountprint.dk megatryk.dk printwhat.dk
De lever alle sammen af at køre så høj en mængde af standardtryksagen igennem maskineriet og kan derfor leverer til en ofte uhørt lav pris. Modsat er service og kvalitet ikke altid... hvad skal vi sige... inkluderet i prisen.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline