Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler den gode ide

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er en dreng på fjorten år der har en inderlig drøm om at blive iværksætter men jeg mangler den gode ide som jeg tror 100 procent på for at komme igang. Det jeg har tænkt i, er primært at lave eget produkt og sælge videre, eller en nicheshop med videresalg.

Jeg har mange interesser men har prøvet at begrænse mig. Mine interesser er følgende sport, tøj og mode, humor, luksus og gadgets.

Tak på forhånd :)

Hilsen den unge iværksætter

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En del af det med, at være iværksætter er at finde på en ide. Du skal nødvendigvis ikke finde på noget helt nyt.

Men at nogen giver dig ideen vil du ikke komme langt med - det kan jeg sige allerede nu.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Itroom.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne parfume, deodoranter, shampoo og diverse skønhedsprodukter være noget for dig? Måske dropshipping ville være en idé for dig?

Ellers håber jeg du finder på noget, held og lykke! :)

Mvh
Lasse

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Enggaard:

Knægten er 14 år, det der er fandme dårlig stil, sorry to say!

Ro på med at spame alle indlæg med de to linjer... 

Ingen kan tjene penge på dropshipping af parfumer, slet ikke hvis de skal betale penge for at få et feed... Priserne på parfumer er presset nok i forvejen, så med dropshipping er der nærmest ingen fortjeneste tilbage...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe.gade.jensen@gmail.com:


Jeg er en dreng på fjorten år der har en inderlig drøm om at blive iværksætter men jeg mangler den gode ide som jeg tror 100 procent på for at komme igang. Det jeg har tænkt i, er primært at lave eget produkt og sælge videre, eller en nicheshop med videresalg.

Jeg har mange interesser men har prøvet at begrænse mig. Mine interesser er følgende sport, tøj og mode, humor, luksus og gadgets.

Du er 14 år, du har masser af tid og muligheder, så tag den nu med ro :)

Start med at finde ud af, hvad du gerne vil. Er det en webshop, er det markedsføring, rådgivning, affiliate eller noget helt andet? Få derefter et fritids job i en virksomhed, som arbejder indenfor dette område, og lær en masse af dem. 

Med tiden skal dine øjne nok åbnes for de mange muligheder, som der er, og når den rette mulighed byder sig, skal du "blot" slå til...

Så mit bedste råd er, at du får noget branche kendskab og erfaring :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe

Super fedt initiativ. 
Bemærk! Der er nogle forskellige regler, der gælder mht. umyndige og virksomhed. Det har jeg skrevet et blogindlæg om, eftersom jeg selv er ung iværksætter: http://kaspermfriis.dk/hvordan-stifter-man-virksomhed-umyndig/

Ift. det med en ide, så behøves ideen ikke være banebrydende. Min virksomhed, jeg har startet som ung iværksætter, er en jobportal for unge mennesker, der søger et  fritidsjob; det er jo ikke just raketvidenskab, men alligevel går det stabilt godt i min virksomhed. Det handler ikke altid om ideen; det handler typisk om folkene/arbejdet bag ideen. 

Det er vigtigt, at den virksomhed, du starter, ikke har et stort behov for startkapital. Hvis du f.eks. ønsker en virksomhed, der sælger tøj online, men du finder ud af, at du skal bruge 100.000,- for at komme igang; så bliver det svært. Start derefter småt ud, hvor du ikke har mulighed for at tabe noget. Jeg har startet min jobportal op for 225,- - det var det, et domænenavn kostede pro anno - og derfor fik jeg bl.a. tilladelse fra Statsforvaltningen til at drive virksomhed; læs mere omkring dette i mit indlæg.

Men din ide kan være så simpel, så du tror det er løgn - og stadig blive til en succesfuld virksomhed! Hvis du har 2.000,-, så køb nogle varer hjem, design en webshop og sælg varerne. Når de varer er solgt, så køber du flere. Sådan kan du bygge op og tjene bunker af penge og blive en dygtig, travl iværksætter.

Jeg ved ikke, om du kender Casper Blom, men han startede sin webshop (billigegolfbolde.dk) for blot 300 kroner. Når han havde solgt de 300 golfbolde, han havde købt for en krone stykket, så købte han 600 golfbolde (han solgte golfboldene til 2 kr. stykket). Det jeg mener er, at du sagtens nemt kan starte småt. 

Som sagt er jeg selv ung iværksætter (17 år) og jeg vil derfor utrolig gerne hjælpe dig, hvis du føler, jeg kan bidrage med noget. Du kan fange mig på både mail og telefon, der kan findes på min hjememside www.kaspermfriis.dk hvis jeg kan hjælpe dig med noget. 

Jeg kan kun anbefale dig at starte som iværksætter; specielt som ung! Læs evt. mit indlæg, der handler om, hvorfor det er fordelagtigt at starte virksomhed som ung: http://kaspermfriis.dk/hvilke-fordele-ved-vaere-ung-ivaerksaetter/

Så find ud af, hvad du vil sælge - og kom igang! Vær ikke bange for, om din ide er "for simpel" - det er den ikke! Du kan blot købe noget fodboldudstyr hjem og sælge det videre, f.eks. 

Held og lykke med det hele - jeg håber, jeg har hjulpet dig, og jeg kan hjælpe dig yderligere i fremtiden. :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Det behøver ikke være svært at finde "den gode ide". Du skal bare vide, at de færreste iværksættere har overskud de første mange år. Til gengæld kan du være heldig at din passion bliver en RIGTIG god forretning hvis du rammer rigtigt.

Du skriver, at du måske vil lave dit eget produkt og sælge det videre. Det er ikke nogen dårlig idé, men det kræver at du kan tale for din sag og tage nogle risici. Det er egentlig også ganske simpelt. Find et problem i din hverdag, som kan løses med et lille hjælpemiddel. Undersøg så markedet og se om der allerede findes produkter, eller om du er firstmover på områder. Ofte er det noget helt basalt, som kan gå hen og give pote fordi det er så smart fundet på at det pludselig bliver eftertragtet.


Mht. en nicheshop skal du være forberedt på at det kræver MEGET tid i opstartsfasen, og du skal også kunne lægge en pæn sjat i startkapital til indkøb af varelager, emballage, hosting, osv. Det kan være et sjovt og lærerigt eventyr, men det er måske ikke oplagt at starte med som 14-årig.

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere kigge på blogging eller YouTube. Der er stort potentiale for at få en rigtig god start, hvis du skriver eller vlogger om ting der interesserer dig. Mange unge gør det allerede, og de tjener godt på sponsorater og partnerskabsaftaler. 

Held og lykke :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe.gade.jensen@gmail.com:

Hej aminoer

Jeg er en dreng på fjorten år der har en inderlig drøm om at blive iværksætter men jeg mangler den gode ide som jeg tror 100 procent på for at komme igang. Det jeg har tænkt i, er primært at lave eget produkt og sælge videre, eller en nicheshop med videresalg.

Jeg har mange interesser men har prøvet at begrænse mig. Mine interesser er følgende sport, tøj og mode, humor, luksus og gadgets.

Tak på forhånd :)

Hilsen den unge iværksætter

Hej Jeppe.

Jeg har skrevet et lille blogindlæg som nok kan hjælpe dig lidt videre:

http://rasmusmadsen.dk/blog/find-et-problem/

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)